تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۲
کد خبر : 32669

سهم پر رنگ اصفهان در تیم ملی هندبال

سهم پر رنگ اصفهان در تیم ملی هندبال

  رئیس هیأت هندبال استان اصفهان با اشاره به میزبانی اصفهان در جام باشگاه‌های هندبال آسیا گفت: میزبانی با باشگاه سپاهان است و امیدواریم بتوانیم میزبانی خوبی داشته باشیم و نمایش شایسته‌ای از سپاهان در این مسابقات ببینیم. به گزارش دنیای اسرار، حسن افتخاری رئیس هیأت هندبال استان اصفهان در نشست خبری با اصحاب رسانه

Print Friendly, PDF & Email

 

رئیس هیأت هندبال استان اصفهان با اشاره به میزبانی اصفهان در جام باشگاه‌های هندبال آسیا گفت: میزبانی با باشگاه سپاهان است و امیدواریم بتوانیم میزبانی خوبی داشته باشیم و نمایش شایسته‌ای از سپاهان در این مسابقات ببینیم.

به گزارش دنیای اسرار، حسن افتخاری رئیس هیأت هندبال استان اصفهان در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: تیم ملی هندبال در مسابقات کشورهای اسلامی سوم شدند که ۲ بازیکن و یک مربی اصفهانی داشتیم، همچنین در مسابقات جهانی ۳ بازیکن اصفهانی در تیم ملی داشتیم.

 

وی افزود: ۵ بازیکن تیم ملی هندبال ساحلی اصفهانی بودند که موفق به کسب عنوان سومی آسیا شدند البته سرمربی تیم ملی نیز یک اصفهانی بود.

 

افتخاری تصریح کرد: بازیکنان اصفهانی در تیم‌های ملی رده‌های پایه حضور پررنگی دارند و صابر حیدری در سال گذشته برای تیم‌های ملی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان بازی کرد.

 

رئیس هیأت هندبال استان اصفهان در ادامه بیان داشت: اصفهان ۴ تیم لیگ برتری در بخش آقایان و یک تیم در بخش بانوان دارد اما باشگاه ذوب‌آهن از تیم‌داری در لیگ برتر آقایان و بانوان خودداری کرد در حالی که ذوب‌آهن ۳ دهه در هندبال حضور داشته است.

 

میزبانی‌های پرتعداد اصفهان از مسابقات کشوری هندبال

 

وی خاطرنشان کرد: همکاری خوبی در رده‌های پایه با شهرداری و آموزش و پرورش داریم و استعدادیابی خوبی از مسابقات جام رمضان داشتیم، میزبان مسابقات استعدادهای برتر در بخش پسران و دختران بودیم که تیم پسران اصفهان نایب‌قهرمان و تیم دختران قهرمان شدند.

 

افتخاری یادآور شد: فروردین سال گذشته میزبان یکی از مراحل پایانی لیگ برتر هندبال بودیم که با حضور ۱۲ تیم برگزار شد؛ همچنین میزبان مسابقات باشگاه‌های جوانان و نوجوانان پسر بودیم، در بخش دختران نیز مسابقات نوجوانان دختر را داشتیم.

 

رئیس هیأت هندبال استان اصفهان همچنین عنوان کرد: جام هندبال ساحلی نکوداشت اصفهان را برگزار کردیم که انتخابی تیم‌های ملی بزرگسالان و نوجوانان نیز بود، تیم هندبال ساحلی اصفهان نیز در لیگ برتر سوم شد.

 

وی همچنین متذکر شد: دو کوبل داوری آقایان و بانوان داریم که در مسابقات آسیایی حضور پیدا می‌کنند البته کوبل داوری آقایان در مسابقات جهانی نیز قضاوت کردند.

 

افتخاری با اشاره به میزبانی اصفهان در جام باشگاه‌های هندبال آسیا گفت: میزبانی با باشگاه سپاهان است و امیدواریم بتوانیم میزبانی خوبی داشته باشیم و نمایش شایسته‌ای از سپاهان در این مسابقات ببینیم؛ حضور تیم‌های مختلف آسیایی از جمله کشورهای عربی در این مسابقات قطعی است.

 

برگزاری کلاس‌های دانش‌افزایی برای بانوان مربی هندبال

 

اعظم قینانی نایب‌رئیس بانوان هیأت هندبال استان اصفهان نیز در این نشست اظهار داشت: تیم هندبال بانوان سپاهان سال گذشته قهرمان لیگ برتر شد و در جام باشگاه‌های آسیا حضور پیدا کرد که در نهایت رده پنجم را به دست آورد.

 

وی خاطرنشان کرد: حضور یک مربی اسپانیایی در تیم هندبال سپاهان سبب شد که از دانش و تجربیات این مربی استفاده کنیم و کلاس‌های متعددی را برای مربیان اصفهانی برگزار کردیم.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.