تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۶
کد خبر : 4778

سپاهان به جمع ذوب‌آهن و حرفه‌ای‌ها پیوست

سپاهان به جمع ذوب‌آهن و حرفه‌ای‌ها پیوست

پایگاه خبری دنیای اسرار: سپاهان به جمع ذوب‌آهن و حرفه‌ای‌ها پیوست باشگاه‌های ذوب‌آهن و فولاد ‏مبارکه سپاهان حائز شرایط جهت اخذ مجوز حرفه‌ای در ‏فصل ۲۰۱۹ مسابقات لیگ قهرمانان آسیا تشخیص داده شده‌اند. به گزارش دنیای اسرار به نقل از فارس از اصفهان،سازمان لیگ فوتبال ایران، کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای در رابطه با وضعیت

Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری دنیای اسرار:

باشگاه‌های ذوب‌آهن و فولاد ‏مبارکه سپاهان حائز شرایط جهت اخذ مجوز حرفه‌ای در ‏فصل ۲۰۱۹ مسابقات لیگ قهرمانان آسیا تشخیص داده شده‌اند.

به گزارش دنیای اسرار به نقل از فارس از اصفهان،سازمان لیگ فوتبال ایران، کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای در رابطه با وضعیت ‏باشگاه‌ها برای دریافت مجوز حرفه‌ای اطلاعیه‌ای منتشر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: با استعانت از خداوند سبحان و حسب اختیارات حاصل از آیین‌نامه و دستورالعمل صدور مجوز حرفه‌ای ‏ابلاغی از سوی ‏AFCکنفدراسیون فوتبال آسیا و فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران، به‌ منظور هدایت ‏سیستمی و قانونی باشگاه‌های کشور جهت استقرار الزامات مجوز حرفه‌ای/ ملی، اقدام  به راستی آزمایی ‏مدارک و اسناد ارائه شده در سامانه ‏AFC‏ شد. این امر با بهره‌گیری از تجارب، تخصص و تعهد ‏کارشناسان ارشد فوتبال کشور نسبت به برگزاری جلسات تخصصی (قریب به ۴۰۰ ساعت) و انجام فرآیند ‏رسیدگی با حضور کلیه اعضا کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای در موعد قانونی اقدام و اطلاع‌رسانی می‌شود‎.‎

‏بر اساس این اطلاعیه باشگاه‌های پرسپولیس، ذوب‌آهن اصفهان، استقلال تهران، سایپای تهران، پیکان تهران، فولاد خوزستان و فولاد ‏مبارکه سپاهان اصفهان با توجه به فرآیند رسیدگی، حائز شرایط جهت اخذ مجوز حرفه‌ای در ‏فصل ۲۰۱۹ مسابقات لیگ قهرمانان آسیا تشخیص داده شده‌اند.

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.