تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۸
کد خبر : 10307

سیلاب ناگهانی مشهد اردهال ۳ خودرو را برد

سیلاب ناگهانی مشهد اردهال ۳ خودرو را برد

سیلاب ناگهانی مشهد اردهال ۳ خودرو را برد به گزارش دنیای اسراربه نقل ازفارس:دیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: سیلاب ناگهانی شب گذشته در مشهد اردهال کاشان باعث آب‌بردگی ۳ خودرو شد که ۲ نفر در اثر این حادثه جان باختند. منصور شیشه فروش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: سیلاب

Print Friendly, PDF & Email

سیلاب ناگهانی مشهد اردهال ۳ خودرو را برد

به گزارش دنیای اسراربه نقل ازفارس:دیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: سیلاب ناگهانی شب گذشته در مشهد اردهال کاشان باعث آب‌بردگی ۳ خودرو شد که ۲ نفر در اثر این حادثه جان باختند.

منصور شیشه فروش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: سیلاب ناگهانی شب گذشته در مشهد اردهال کاشان باعث آب‌بردگی ۳ خودرو شد که ۲ نفر در اثر این حادثه جان باختند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان افزود: طی روزهای چهارشنبه تا جمعه در ساعات بعد از ظهر و شب شرایط بارش های شدید ناگهانی، سیلاب محلی و تندباد شدید موقتی در مناطق کوهپایه ای استان وجود دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مدیریت بحران استان هشدارهای لازم در رابطه با عدم توقف افراد در دره رودها، کوهپایه‌ها و مسیل‌ها را به ساکنان و گردشگران در این مناطق اعلام کرده است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.