تاریخ انتشار : شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۴
کد خبر : 24690

“سین جیم” سین هشتم نوروز امسال/ اقدام ویژه سرگرم کننده برای ترغیب شهروندان به “درخانه ماندن” در نوروز کرونایی

“سین جیم” سین هشتم نوروز امسال/ اقدام ویژه سرگرم کننده برای ترغیب شهروندان به “درخانه ماندن” در نوروز کرونایی

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان مطرح کرد: “سین جیم” سین هشتم نوروز امسال/ اقدام ویژه سرگرم کننده برای ترغیب شهروندان به “درخانه ماندن” در نوروز کرونایی مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان گفت: اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان برای نوروز کرونایی امسال، اولین لیگ آنلاین اسم

Print Friendly, PDF & Email

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان مطرح کرد:

“سین جیم” سین هشتم نوروز امسال/ اقدام ویژه سرگرم کننده برای ترغیب شهروندان به “درخانه ماندن” در نوروز کرونایی

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان گفت: اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان برای نوروز کرونایی امسال، اولین لیگ آنلاین اسم فامیل با عنوان “سین جیم” را برای سرگرم سازی شهروندان در اوقات فراغت ایام نوروز و ترغیب آنها برای در خانه ماندن تدارک دید.

به گزارش  دنیای اسرار، ایمان حجتی اظهار کرد: با توجه به اینکه کرونا و محدودیت های ناشی از آن در ارتباطات اجتماعی شهروندان تاثیر زیادی گذاشته همان طور که فضای آموزشی به سمت فضاهای آنلاین پیش رفت فضای سرگرمی هم با پتانسیلهای بیشتری می تواند به سمت آنلاین شدن پیش برود.

وی ادامه داد: اسم فامیل، بازی نوستالژیک ایرانی ها به خصوص برای دهه شصتی ها این بار در قالب یک لیگ آنلاین قرار است همراه با جوایز ویژه شهروندان را به “در خانه ماندن” ترغیب کند.    

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان تصریح کرد: دوره اول این لیگ از روز پنجم فروردین آغاز شده و تاکنون بیش از چهار هزار بار نصب شده است.

وی افزود: استفاده از لغات و اصطلاحات اصفهانی از ویژگی های این بازی است که افراد می توانند در این قالب هم مسابقه بدهند. 

حجتی بیان کرد: بازی “سین جیم” یک لیگ اینترنتی است، افراد براساس فرصت ها رقابت هایی انجام می دهند، امتیازهایی کسب می کنند و در نهایت بر اساس یک جدول، برگزیدگان مشخص و انتخاب می شوند.

وی ادامه داد: این لیگ آنلاین در سه بازه زمانی ۵ تا ۱۵ فروردین در بازه های سه روزه برگزار خواهد شد که اولین لیگ از ۵ فروردین آغاز شده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه “سین جیم” امسال به عنوان سین هشتم هفت سین، به صورت مشترک با هماهنگی اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان که در تلاش بود برای نوروز کرونایی امسال این فضای سرگرمی را برای اصفهانی ها شکل دهد، تدارک دیده شده است، گفت: این بازی با همکاری مرکز نوآوری صنایع سرگرمی دانشگاه اصفهان و مجموعه اسنوا تولیدکننده لوازم خانگی ایرانی به عنوان یکی از حامیان این محصول سرگرمی که جوایز را تامین خواهد کرد، عرضه شد.

وی افزود: تولید، تامین، پشتیبانی، تبلیغات و …این بازی با تلاش اداره کل ارتباطات شهرداری اصفهان و دو حامی دیگر به انتشار رسید تا ایام خوبی در ساعت های فراغت نوروز برای همشهریان و هموطنان رقم بخورد.

حجتی گفت: مجموع جوایزی که توسط حامیان این بازی پیش بینی شده حدود یکصد میلیون تومان است که از تولیدات ایرانی خواهد بود.

وی افزود: مردم می توانند بازی “سین جیم” را از لینک https://cafebazaar.ir/app/com.ana.sinjim

 از بازار دانلود کنند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.