تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰
کد خبر : 34029

شاخ و برگ‌ درخت تنومند انقلاب بر سر کشورهای اسلامی سایه افکنده است

شاخ و برگ‌ درخت تنومند انقلاب بر سر کشورهای اسلامی سایه افکنده است

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران: شاخ و برگ‌ درخت تنومند انقلاب بر سر کشورهای اسلامی سایه افکنده است جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: امام خمینی(ره) نهال انقلاب را کاشت و امروز به درختی تنومند تبدیل شده که بر سر کشورهای اسلامی سایه افکنده است. به گزارش دنیاز اسرار:حجت‌الاسلام حسین طیبی‌فر شامگاه

Print Friendly, PDF & Email

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران:

شاخ و برگ‌ درخت تنومند انقلاب بر سر کشورهای اسلامی سایه افکنده است

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: امام خمینی(ره) نهال انقلاب را کاشت و امروز به درختی تنومند تبدیل شده که بر سر کشورهای اسلامی سایه افکنده است.

به گزارش دنیاز اسرار:حجت‌الاسلام حسین طیبی‌فر شامگاه یکشنبه در آیین بزرگداشت ارتحال بنیان‌گذار انقلاب اسلامی در گلستان شهدای اصفهان افزود: امام راحل در مقابل تمام مستکبران دنیا ایستاد و امروز رهبر معظم انقلاب این مسیر را ادامه می دهند.

وی تصریح کرد: همه عزت‌، شوکت‌ و عظمت‌ نظام اسلامی به واسطه بنیانگذار انقلاب شکل گرفت و تشکیل این نظام مقدس و حکومت اسلامی بزرگترین افتخار امام(ره) است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) این عبارت شهید مدرس که “سیاست عین دیانت و دیانت عین سیاست است” را در عمل پیاده سازی کردند.

وی افزود: امام راحل به عنوان شخصی منحصر به فرد توانست خواسته ائمه معصومین، اولیای خدا و علمای اسلام در طول تاریخ را در زمین پیاده و محقق کند.

حجت‌الاسلام حسین طیبی‌فر اظهارداشت: اگر مردم در صحنه نباشند، فرمان امام معصوم و ولی فقیه بر زمین خواهد ماند و در نظام جمهوری اسلامی جایگاه مردم به عنوان یک نقش مقتدر و اثرگذار برای محقق شدن فرمان خدا، پیامبر، امام معصوم و ولی فقیه است.

وی با اشاره به فتنه سال گذشته گفت: این فتنه جمع‌آوری تجربیات همه فتنه‌های گذشته و با این برنامه‌ریزی که حتما نظام جمهوری اسلامی از بین خواهد رفت طراحی و عملیاتی شد که جوانان غیور و دلاور این کشور جلوی آن ایستادند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران یادآور شد: امام خمینی (ره) جامعه اسلامی ما را از یک دوران منجمد شده و بی تحرک به یک دوران متحرک و خروشان تبدیل کرد.

وی ادامه داد: امام راحل مهندس انقلاب اسلامی و معمار آن هم بود و از آنجا که کارشناس اسلام بود بر اساس قوانین شرع مقدس، انقلاب اسلامی را معماری کرد و نظام جمهوری اسلامی را برپا نمود.

حجت‌الاسلام حسین طیبی‌فر تصریح کرد: معماری این مرد بزرگ یک و نیم میلیارد مسلمان منجمد شده دنیا را به حرکت درآورد.

وی افزود: امام(ره) با حرکتش اتفاقاتی را در دنیا رقم زد که امروز برای همه مردم قابل توجه است و انقلابش یک زلزله سیاسی در درون جامعه اسلامی ایجاد کرد.

وی خاطرنشان کرد:زلزله سیاسی که امام(ره) ایجاد کرد بنیان کاخ ۲ هزار و ۵۰۰ ساله شاهنشاهی را فرو ریخت و به تمام مکتب‌های انحرافی که روزی دین را افیون ملت‌ها می دانستند ثابت کرد که نه تنها دین افیون ملت‌ها نیست، بلکه محرک ملت‌ها و قدرت ساز در مقابل مستکبران جهان است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: انقلاب اسلامی آینده درخشانی دارد و تاکنون در دنیا درخشیده و امید در دل ملت‌های مستضعف ایجاد کرده است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.