تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۱
کد خبر : 6243

شانزدهمین نمایشگاه مبل و دکوراسیون خانگی در اصفهان برپا می شود

شانزدهمین نمایشگاه مبل و دکوراسیون خانگی در اصفهان برپا می شود

شانزدهمین نمایشگاه مبل و دکوراسیون خانگی در اصفهان برپا می شود شانزدهمین نمایشگاه تخصصی صنایع مبل و دکوراسیون خانگی از ۱۲ دی ماه در اصفهان برپا می شود. دنیای اسرار: شانزدهمین نمایشگاه تخصصی صنایع مبل و دکوراسیون خانگی در ۸۵۰۰ مترمربع فضای نمایشگاهی برپا می شود و ۱۱۰ شرکت و فعال حوزه مبل و دکوراسیون

Print Friendly, PDF & Email

شانزدهمین نمایشگاه مبل و دکوراسیون خانگی در اصفهان برپا می شود

شانزدهمین نمایشگاه تخصصی صنایع مبل و دکوراسیون خانگی از ۱۲ دی ماه در اصفهان برپا می شود.

دنیای اسرار: شانزدهمین نمایشگاه تخصصی صنایع مبل و دکوراسیون خانگی در ۸۵۰۰ مترمربع فضای نمایشگاهی برپا می شود و ۱۱۰ شرکت و فعال حوزه مبل و دکوراسیون خانگی به ارائه محصولات و خدمات خود می پردازند.

برندهای معتبری نظیر درساچوب، چوبکده تهران، مبل خوش نشین، والساچوب، چوبیران، لرد، مبل دیانی فلیون، نگین نقش جهان، بین الملل  مبلیران از استان های اصفهان، تهران، البرز و لرستان، آخرین محصولات و خدمات خود نظیر مبلمان خانگی، سرویس خواب، سرویس غذاخوری و دکوراسیون را در این نمایشگاه عرضه خواهند کرد.

شانزدهمین نمایشگاه تخصصی صنایع مبل و دکوراسیون خانگی اصفهان طیف بی نظیر و متنوعی از ایده های طراحی داخلی برای هر اتاق با انواع سبک ها و همه نیازهای آن، از سبک های پایه ای طراحی تا سبک های لوکس و مرفه را فراهم کرده و به نمایش می گذارد.

در این نمایشگاه، تامین کنندگان و فعالان اقتصادی این بازار بزرگ برای تجارت موفق دور هم جمع می شوند و ایده های الهام بخش طراحی داخلی را به نمایش می گذارند و انگیزه های جدیدی برای بازار فراهم می کنند.

شانزدهمین نمایشگاه مبل و دکوراسیون خانگی در اصفهان طی روزهای ۱۲ تا ۱۵ دی ماه و از ساعت ۱۵ تا ۲۳ برای بازدید علاقمندان در محل برپایی نمایشگاه های بین المللی استان واقع در پل شهرستان برپا خواهد بود

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.