تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۹
کد خبر : 6231

شبکه آبرسانی۶ روستا در اردستان تعویض و اصلاح شد

شبکه آبرسانی۶ روستا در اردستان تعویض و اصلاح شد

شبکه آبرسانی۶ روستا در اردستان تعویض و اصلاح شد دنیای اسرار:مدیر اداره  آب و فاضلاب روستایی اردستان از تعویض و اصلاح شبکه آبرسانی ۶ روستای اردستان خبر داد. رضا دهقانی روز شنبه در نشست خبری با خبرنگاران گفت : در سال جاری  شبکه آبرسانی روستاهای  حسین آباد ، عباس آباد و حبیب آباد در دهستان

Print Friendly, PDF & Email

شبکه آبرسانی۶ روستا در اردستان تعویض و اصلاح شد


دنیای اسرار:مدیر اداره  آب و فاضلاب روستایی اردستان از تعویض و اصلاح شبکه آبرسانی ۶ روستای اردستان خبر داد.
رضا دهقانی روز شنبه در نشست خبری با خبرنگاران گفت : در سال جاری  شبکه آبرسانی روستاهای  حسین آباد ، عباس آباد و حبیب آباد در دهستان ریگستان ، سید آباد ،  ماستبندی و شیرازان در بخش مرکزی شهرستان با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال از محل اعتبارات این اداره و مشارکت اهالی  تعویض و اصلاح شده است.
او ادامه داد :طول لوله گذاری روستا های حسین آباد ، عباس آباد و حبیب آباد با ۳۵ مشترک را بالغ بر ۶ کیلومتر با قطر ۷۵میلیمتر و هزینه اجرای آنرا یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال اعلام کرد.
مدیر اداره آب و فاضلاب روستایی اردستان اضافه کرد : تعویض و اصلاح شبکه آبرسانی روستای سید آباد بطول هزار و دویست مترلوله گذاری با قطر ۷۵ میلیمتر و اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلون ریال با ۳۵  مشترک انجام شده است.
دهقانی بیان کرد : تعویض شبکه آبرسانی ماستبندی بطول دو هزار و ۸۰۰ متر لوله گذاری با قطر ۷۵ میلیمتر و ۷۵ مشترک و اعتبار یک میلیارد و ۱۲۵ میلیون ریال اجرا شده است.
وی اضافه کرد : تعویض شبکه آبرسانی روستای شیرازان بطول سه هزار و ۲۰۰ لوله گذاری با قطر ۷۵ میلیمتر و اعتبار یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال اجرا و ۷۰ مشترک را خدمات دهی می کند.
مدیر اداره آب و فاضلاب روستایی اردستان  افزود : با اجرای این  طرح ها ۳۵ درصد از هدر رفتن آب جلوگیری شده است.
دهقانی میانگین پرت آب در شبکه آبرسانی روستایی شهرستان را ۲۳ در صد اعلام و عنوان کرد : هدف از اجرای این طرح ها جلوگیری از هدر رفت آب و تامین آب سالم و کافی برای روستا ئیان عزیز است.
وی تاکید کرد: در حال حاضر تعداد ۵۷ روستای شهرستان با ۵ دستگاه تانکر آبرسانی شده روستا های آستانه ، همسار ، بند آستانه و همبر نیز اضافه شده  حجم آبرسانی ۴ هزار متر مکعب می باشد.
مدیر اداره آب و فاضلاب روستایی اردستان اضافه کرد : قنات روستا های رحمت آباد و نهوج با کمبود آب مواجه شده قنات روستاهای مارچوبه ، سرجهن ، سرهنگچه ، نیسیان ، مارچوبه ، همت آباد ، کسوج و شیرازان بدلیل خشکسالی از مدار خارج شده اند.
دهقانی خاطرنشان کرد : ۱۰۶ روستا تحت پوشش این اداره قرار داشته ۴۵ روستای غیر پوشش نیز آبرسانی می شوند.
وی تعداد مشترکین روستایی را بالغ بر ۱۲ هزار مشترک اعلام و افزود : بیش از ۱۳ هزار نفر از نعمت آب شرب سالم بر خودار هستند.
شهرستان اردستان با افزون بر ۴۲ هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال شرقی اصفهان واقع است

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.