تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۶
کد خبر : 31618

شروع عملیات اجرایی احداث دفتر نمایندگی اتاق بازرگانی اصفهان در شهرستان‌های نجف آباد و تیران و کرون

شروع عملیات اجرایی احداث دفتر نمایندگی اتاق بازرگانی اصفهان در شهرستان‌های نجف آباد و تیران و کرون

عملیات اجرایی احداث دفتر نمایندگی اتاق بازرگانی اصفهان در شهرستان‌های نجف آباد و تیران و کرون آغاز شد به گزارش دنیای اسرار:در این مراسم مسعود گلشیرازی با اشاره به شروع عملیات اجرایی احداث هفت دفتر نمایندگی و ستاد مرکزی پارلمان بخش خصوصی اصفهان در ایام ماه مبارک رجب گفت: پایه و اساس توسعه و پیشرفت

Print Friendly, PDF & Email

عملیات اجرایی احداث دفتر نمایندگی اتاق بازرگانی اصفهان در شهرستان‌های نجف آباد و تیران و کرون آغاز شد

به گزارش دنیای اسرار:در این مراسم مسعود گلشیرازی با اشاره به شروع عملیات اجرایی احداث هفت دفتر نمایندگی و ستاد مرکزی پارلمان بخش خصوصی اصفهان در ایام ماه مبارک رجب گفت: پایه و اساس توسعه و پیشرفت باید متکی بر فعالان اقتصادی بخش خصوصی بوده و از آنجا که تمرکز‌گرایی محدودیتی برای فعالیت صاحبان کسب و کار است، اتاق بازرگانی اصفهان اقدام به ایجاد ۵ دفتر منطقه ای در شهرستان‌های شهرضا ، نائین ، گلپایگان، نجف و آباد و خوانسار نمود.

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان این اقدام مهم را سرمایه‌گذاری برای جوانان، صنعتگران و کارآفرینان منطقه و گامی در راستای توسعه منطقه ای و توسعه پایدار اقتصادی شهرستان‌های استان دانست.

وی در ادامه با بیان اینکه شهرستان نجف آباد به عنوان یکی از قطب‌های صنعتی و اقتصادی استان دارای جمعی از نخبگان و خبرگان بنام اقتصادی است، افزود: پس از قریب به یکسال فعالیت دفتر نمایندگی نجف آباد در کنار دیگر دفاتر منطقه ای، با هدف تمرکززدایی مقرر شد ساختمان مستقل این دفاتر ایجاد گردد.

گلشیرازی با تاکید بر اینکه ایجاد دفاتر منطقه ای در اتاق اصفهان، حرکتی نو در بین اتاق‌های کشور است دلیل این امر را متفاوت بودن ساختار اقتصادی استان اصفهان با سایر استان‌های کشور دانست و تصریح کرد: ایجاد پیوستگی میان مناطق مختلف، موجب ایجاد تعادل در تضارب آراء فعالان اقتصادی خواهد شد.

رئیس پارلمان بخش خصوصی اصفهان برقراری تعاملات اثربخش میان صاحبان کسب و کار را در تعریف پروژه‌های مشترک میان فعالان اقتصادی و تسهیل کسب و کارها مهم بیان کرد و افزود: امروز روز تلاش، جهاد، تبیین، مشارکت و توسعه است زیرا تا درست طرح موضوع و همسان فهمی نشود و در صورت عدم وجود اتحاد، توسعه محقق نخواهد شد.

گلشیرازی داشتن روش و چشم انداز مشخص را شرط پیروزی هر فعالیتی دانست و گفت: از اینرو ساختاری برای تحقق اهداف دوره نهم، تعریف و اجرا شد.

دبیر شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی اصفهان با بیان اینکه در ساختار سنتی اتاق‌ها رئیس مدار بوده است افزود: به منظور گستردگی دامنه فعالیت‌ها در این دوره اتاق، ۱۳ شورا و مرکز تعریف شد که متشکل از فعالان اقتصادی، اعضای هیئت نمایندگان و دبیر کل اتاق بودند.

وی ضمن اشاره به تغییر رویکرد اتاق بازرگانی اصفهان از اتاق نسل یک به نسل سه در دوره حاضر، نتیجه این اقدامات و تعامل با دستگاه‌های دولتی را ارتقاء چشمگیر شاخص محیط کسب و کار بیان کرد.

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان در پایان سخنان خود دوران حاضر را دوران تبلور بخش خصوصی دانست و خواستار همت مضاعف صاحبان کسب و کار استان برای استفاده از این فرصت شد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.