تاریخ انتشار : شنبه ۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۴
کد خبر : 15664

شرکت توزیع برق اصفهان رتبه اول پژوهش و فن آوری در ارزیابی وزارت نیرو

شرکت توزیع برق اصفهان رتبه اول  پژوهش و فن آوری  در ارزیابی وزارت نیرو

شکل واقعی خلاقیت و نوآوری در سایه پژوهش و تحقیقات شرکت توزیع برق اصفهان رتبه اول  پژوهش و فن آوری  در ارزیابی وزارت نیرو به گزارش دنیای اسرار:در ارزیابی که وزارت نیرو در هفته پژوهش اعلام نمود شرکت توزیع برق اصفهان در بین تمام شرکت های توزیع برق کشور در عرصه پژوهش و فن آوری

Print Friendly, PDF & Email

شکل واقعی خلاقیت و نوآوری در سایه پژوهش و تحقیقات

شرکت توزیع برق اصفهان رتبه اول  پژوهش و فن آوری  در ارزیابی وزارت نیرو

به گزارش دنیای اسرار:در ارزیابی که وزارت نیرو در هفته پژوهش اعلام نمود شرکت توزیع برق اصفهان در بین تمام شرکت های توزیع برق کشور در عرصه پژوهش و فن آوری رتبه اول را از آن خود نمود که در این راستا باب گفتگو را با مدیر عامل شرکت توزیع برق اصفهان باز نمودیم .

مهندس حمید رضا پیرپیران مدیر عامل شرکت در این باره گفت :پروژه های تحقیقاتی و پژوهشی توانسته فرایندهای خدمت رسانی و برق رسانی با کیفت را ارتقا بخشد و مسیر استراتژی شرکت را با سرعت بیشتر هدایت کند به طورقطع نگاه پژوهش محور می تواند چشم انداز شرکت را با کیفیت بهتری به سرمنزل مقصود برساند

وی در ادامه گفت : ارتباط صنعت با دانشگاه مسیر پیشرفت مارا بیش از پیش می نماید به طوری که با داشتن دانشگاههای اصفهان ، دانشگاه صنعتی وبسیاری از دانشگاههای آزاد اسلامی  میتوانیم این ارتباط را در سطح وسیعتر ایجاد کنیم و با تفاهم نامه هایی که ایجاد وامضا شده اشت به ارتقا هر چه بیشتر سازمان همت گماریم.

 مهندس حبیب ا….مظاهری مدیر دفتر تحقیقات در ادامه گفت : در توسعه همه جانبه برکسی پوشیده نیست، تحقیق و پژوهش شاهراه ورود به خودکفایی و استقلال همه جانبه است .

 وی تصریح کرد :فعالیتهای تحقیق و پژوهش موجب فن آوری و نوآوری می گردد و توانمندی های کارکنان یک مجموعه را به نمایش می گذارد  خوشبختانه دستاوردهای پژوهشی در صنعت برق اصفهان ستودنی است و در تمام حوزه ها همکاران حضور داشته اند.

وی تصریح کرد :دریافت این لوح حاصل رهنمودهای مدیرعامل و تلاش تمام همکاران بوده است که در نهایت شرکت توزیع برق اصفهان با کسب ۴/۷۴ درصد از امتیازات ساخص های ارزیابی جایگاه اول را از آن خود کرد.

وی به شاخص های ارزیابی اشاره کرد و گفت: در بخش تعریف اولویت های تحقیقاتی ۱۱ مورد اولویت به تصویب وزارت نیرورسید ، در بخش انتشار و حمایت از دانش تحقیقات تعداد ۳۶ مقاله در کنفرانس های ملی و بین المللی پذیرفته و یک عنوان کتاب جهت تالیف ،تصویب نموده است که نتیجه آن کسب رتبه دوم کنفرانس سیرد منطقه ای بوده است .

وی خاطر نشان کرد :در سال گذشته کمیته تحقیقات ۱۶ جلسه کاربردی در خصوص تصویب فعالیتهای علمی و پژوهشی برگزار نمود و در عملکرد مالی با جذب ۱۰۰ درصدی بودجه تحقیقات در سال ۹۷ رشد داشته که این میزان رشد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۳ درصد بوده است .

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.