تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۴
کد خبر : 25718

شرکت گاز استان اصفهان پیشتاز در نصب و راه اندازی فلومترهای آلتراسونیک در سطح کشور

شرکت گاز استان اصفهان پیشتاز در نصب و راه اندازی فلومترهای آلتراسونیک در سطح کشور

نصب فلومترهای پیشرفته آلتراسونیک در جهت کاهش خطاهای اندازه گیری در ایستگاه های گاز استان اصفهان به ۳۲ مورد رسید و در حال حاضر این شرکت بیشترین تعداد نصب این نوع کنتور را، در میان شرکت های گاز استانی به خود اختصاص داده است. به گزارش دنیای اسرار، مدیرعامل این شرکت، از نصب فلومتر ۱۲

Print Friendly, PDF & Email


نصب فلومترهای پیشرفته آلتراسونیک در جهت کاهش خطاهای اندازه گیری در ایستگاه های گاز استان اصفهان به ۳۲ مورد رسید و در حال حاضر این شرکت بیشترین تعداد نصب این نوع کنتور را، در میان شرکت های گاز استانی به خود اختصاص داده است.

به گزارش دنیای اسرار، مدیرعامل این شرکت، از نصب فلومتر ۱۲ اینچ آلتراسونیک ایستگاهCGS/TBS  ۱۲۰ هزارمتر مکعبی در شهرستان فولادشهر خبر داد و گفت: با راه اندازی هر فلومتر آلتراسونیک با توجه به توانمندی های تجهیز، امکان مانیتورینگ اطلاعات فلوکامپیوتر در مرکزمانیتورینگ این شرکت فراهم می گردد.

سید مصطفی علوی، بیان داشت: در حال حاضر ضمن مانیتورینگ تمامی فلومترهای آلتراسونیک راه اندازی شده، نزدیک به ۸۰ درصد حجم گاز تحویلی به استان با استفاده از این نسل فلومترهای پیشرفته محاسبه و اندازه گیری می گردد.

وی، با اشاره به اینکه ما باید با استفاده از آخرین تکنولوژی ها و بومی سازی دانش های نوین همواره به سویی حرکت کنیم که خطای اندازه گیری به حداقل ممکن برسد، اظهار داشت: دقت در اندازه گیری در حقیقت رعایت حقوق مصرف کنندگان و صیانت از منابع ملی است و طی سال های گذشته به منظور اطمینان از صحت عملکرد این تجهیزات، تمامی سرویس های نگهداشت و پشتیبانی از آنها و انجام بازدیدهای دوره ای با صرفه جویی قابل توجهی با تکیه بر توان تخصصی کارشناسان این امور انجام و محقق شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، تصریح کرد: پیش بینی شده ۳ دستگاه کنتور آلتراسونیک طی سال جاری در ایستگاه های هدف نصب و راه اندازی گردد که با انجام آن، استان اصفهان بعنوان پیشروترین شرکت گاز استانی در خصوص نصب و راه اندازی این نوع از فلومترها مطابق استاندارد IGS-E-IN-104تمامی ایستگاه های با ظرفیت ۵۰ هزار متر مکعب و بالاتر خود را مجهز به فلومتر آلتراسونیک خواهد نمود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.