تاریخ انتشار : شنبه ۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵
کد خبر : 30527

شعبه عرضه مستقیم روغن موتور اسپیدی در اصفهان راه‌اندازی شد

شعبه عرضه مستقیم روغن موتور اسپیدی در اصفهان راه‌اندازی شد

با افتتاح شعبه شرکت کیمیا اسپیدی قشم (شرکت عرضه کننده انحصاری محصولات روغن موتور اسپیدی) عرضه مستقیم روغن موتور اسپیدی در استان اصفهان آغاز شد. به گزارش دنیای اسرار، آئین افتتاح شعبه شرکت کیمیا اسپیدی قشم (شرکت عرضه کننده انحصاری محصولات روغن موتور اسپیدی) روز پنج شنبه ۷ مهر ما در پالایشگاه شرکت نفت سپاهان

Print Friendly, PDF & Email

با افتتاح شعبه شرکت کیمیا اسپیدی قشم (شرکت عرضه کننده انحصاری محصولات روغن موتور اسپیدی) عرضه مستقیم روغن موتور اسپیدی در استان اصفهان آغاز شد.
به گزارش دنیای اسرار، آئین افتتاح شعبه شرکت کیمیا اسپیدی قشم (شرکت عرضه کننده انحصاری محصولات روغن موتور اسپیدی) روز پنج شنبه ۷ مهر ما در پالایشگاه شرکت نفت سپاهان برگزار شد، محمدامیر نیکو همت، مدیرعامل شرکت نفت سپاهان در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سیستم کنترل کیفیت محصولات شرکت نفت سپاهان بسیار جامع است، اظهار داشت: آزمایشگاه‌های این مجموعه نیز سرتیفیکیت‌های ۱۷۰۲۵ بین المللی را کسب کرده است.
وی با بیان اینکه در محصول مگلوب گواهینامه کیفیت از بنز، بی ام دبلیو و رنو را دریافت کردیم، ادامه داد: متاسفانه التهاب ایجاد شده از سوی برخی از سودجویان منجر شد تا ما نسبت به توزیع مویرگی محصولات اقدام کنیم.
مدیرعامل شرکت نفت سپاهان با بیان اینکه تصمیم ما با این اتفاقات توسعه توزیع مویرگی با ایجاد زیرساخت‌های جدید در همه مراکز استانها است، افزود: با این امر کیفیت تضمین خواهد شد و دست واسطه‌ها را از توزیع کوتاه خواهیم کرد.
وی ادامه داد: همه توان خود را به کار خواهیم گرفت تا در آینده نزدیک در همه مراکز استان‌ها این امر محقق شود.
نیکوهمت با بیان اینکه شرکت نفت سپاهان در حال حاضر با ظرفیت ۷۲۰ هزار تن فرآورده‌های روغنی در سال بزرگترین شرکت تولید کننده روغن است، افزود: پایه فعالیت این شرکت بر پایه صادرات بود چرا که مصرف داخلی زیادی نداشتیم، اما در حال حاضر برای جلوگیری از خام و نیمه خام فروشی سعی داریم صادرات را کاهش دهیم.
وی در خصوص آخرین وضعیت پروژه بندرعباس شرکت نفت سپاهان نیز گفت: این مجموعه با ظرفیت ۴۰ هزار تن مخازن صادراتی تکمیل شده است و سعی داریم در این محل صادرات را افزایش دهیم و این امر کاهش تردد در جاده‌ها و کاهش هزینه تولید را به همراه خواهد داشت و منجر به سودآوری بیشتر شرکت خواهد شد.
مدیرعامل شرکت نفت سپاهان با بیان اینکه ظرفیت اسمی این شرکت حداکثر ۸۰۰ هزار تن در سال است، گفت: با توجه به اینکه واحدهای پالایشگاهی هر چهار سال اورهال انجام می‌دهند تصمیم گرفتیم اورهال را در اردیبهشت سال آینده انجام شود.
همچنین احمد هاشمی، مدیرعامل کیمیا اسپیدی قشم نیز در این آئین با بیان اینکه با توجه به مشکلات ایجاد شده طی یک سال اخیر برای صنعت روغن و ایجاد التهاب در این بازار توزیع مویرگی را در دستور کار قرار دادیم، اظهار داشت: هدف ما جلوگیری از التهاب و همچنین رساندن روغن با کیفیت و با قیمت واقعی به دست مصرف کننده است.
مدیرعامل کیمیا اسپیدی قشم با بیان اینکه در صنعت روغن تخلف و تقلب بسیار بالا است، افزود: تشخیص روغن اصل و غیر اصل بسیار سخت است و این کار تنها با آزمایش امکان پذیر است و زمانی که خود تولید کننده توزیع را انجام دهد مسلما معتبرتر است.
این در حالی بود که در گذشته رابطان توزیع، اتوسرویس ها را اجبار به خرید برندهای دیگر در کنار برندهای اصلی می کردند.
هاشمی با بیان اینکه طی یک ماه گذشته یک هزار و ۵۰۰ تن روغن خودرو را در سطح استان اصفهان توزیع کردیم، ادامه داد: این رکورد بسیار خوبی بود و به تنهایی باعث شد جلوی تنش را در استان بگیرد.
وی با بیان اینکه تناژ توزیع روغن توسط شرکت کیمیا اسپیدی قشم توسعه یافته است، افزود: با این اقدام قیمت‌ها در بازار شکسته خواهد شد و قیمت ها به صورت واقعی به دست مصرف کنندگان خواهد رسید و شاهد شیب نزولی قیمت هستیم.
مدیرعامل کیمیا اسپیدی قشم با بیان اینکه برای راه‌اندازی شعب این شرکت در استان‌ها و به ویژه استان اصفهان موقعیت استراتژیک را مورد توجه قرار دادیم، ادامه داد: سرمایه گذاری در کل شرکت بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان بوده است و تاکنون در ۲۱ استان این امر محقق شده است.
وی افزود: تلاش ما این است که تا پایان سال آینده هر ۳۱ استان کشور شعبه کیمیا اسپیدی را داشته باشند.
همچنین مهرداد زاده حیدری، معاون بازرگانی شرکت کیمیا اسپیدی نیز در ادامه این برنامه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز شعبه ۲۱ ام شرکت کیمیا اسپیدی در استان اصفهان افتتاح شد.
وی با بیان اینکه به دلیل حضور شرکت نفت سپاهان در اصفهان و همجواری آن با پالایشگاه اصفهان ما به صورت مستقیم برای توزیع محصولات و پخش مویگری محصولات وارد این استان نشدیم و در ۲۰ استان دیگر فعال بودیم، گفت: اما به دلیل مشکلاتی که از ابتدای امسال در تامین روانکار به خصوص برند اسپیدی در شهر و استان اصفهان به وجود آمد به دستور مقامات تعزیرات و وزارت صمت، تامین روانکار در این استان در دستور کار قرار گرفت.
معاون بازرگانی شرکت کیمیا اسپیدی با بیان اینکه شعبه کیمیا اسپیدی پس از دریافت مجوزهای لازم آغاز به کار کرده است، ادامه داد: در حال حاضر ۸ خودروی توزیع و ۱۵ نفر نیروی انسانی در این بخش فعالیت دارند، در ماه گذشته ۱۵۰۰ تن روانکار در استان اصفهان توزیع کردیم.
زاده حیدری گفت: تا پایان امسال راه‌اندازی شعب کیمیا اسپیدی در استانهای گیلان، آذربایجان غربی، سیستان وبلوچستان و لرستان را با توجه به مصوبات هیات مدیره شرکت نفت سپاهان در دستور کار داریم، البته باید توجه داشت که در استان‌هایی که نمایندگی نداریم نیز با ظرفیت استانهای همجوار پوشش می‌دهیم برای مثال نیاز شهرکرد را از شعبه اصفهان پوشش می‌دهیم.
وی با بیان اینکه متاسفانه استفاده از روغن سوخته به جای روانکار اولیه یکی از گلوگاه‌های مورد استفاده توسط سوجویان بوده است، افزود: باید توجه داشت که امکان تشخیص چشمی کیفیت روانکارها وجود ندارد.
معاون بازرگانی شرکت کیمیا اسپیدی با بیان اینکه در حال حاضر ۴۰۰ نفر به صورت مستقیم با شرکت کیمیا اسپیدی کار می‌کند، افزود: به صورت غیر مستقیم نیز ۱۷ هزار نفر از این شرکت ارتزاق می کنند.

خبرنگار:علیرضاهژبری

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.