تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱
کد خبر : 10282

شناخت پتانسیل‌های ورزش گلف از برکات جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان است

شناخت پتانسیل‌های ورزش گلف از برکات جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان است

رییس هیأت گلف استان اصفهان: شناخت پتانسیل‌های ورزش گلف از برکات جام مولای عرشیان وبانوی قدسیان است رییس هیأت گلف استان اصفهان گفت: برگزاری مسابقات جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان است باعث شد پتانسیل‌های رشته گلف را بشناسیم. به گزارش دنیای اسرار:کوروش محمدی درباره برگزاری مسابقات گلف جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان در

Print Friendly, PDF & Email

رییس هیأت گلف استان اصفهان:

شناخت پتانسیل‌های ورزش گلف از برکات جام مولای عرشیان وبانوی قدسیان است

رییس هیأت گلف استان اصفهان گفت: برگزاری مسابقات جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان است باعث شد پتانسیل‌های رشته گلف را بشناسیم.

به گزارش دنیای اسرار:کوروش محمدی درباره برگزاری مسابقات گلف جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: برای نخستین بار و با همکاری معاونت ورزشی و تفریحی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان مسابقات گلف در سه رده سنی خردسالان، نوجوانان و جوانان و بزرگسالان به صورت آماتور در قالب جام رمضان برگزار می‌شود که فرصت ارزشمندی برای هیأت گلف و استعدادهای نهفته این رشته و معرفی آن به کودکان، نوجوانان و علاقمندان فراهم کرده است.

او افزود: این رقابت‌ها فرصت خوبی برای استعدادیابی با حضور شهروندان علاقمنددر تمام مقاطع سنی به‌خصوص کودکان و نوجوانان است تا انگیزه‌ای برای هیأت گلف ومسئولان استان باشد تا به فکر توسعه زیرساخت‌های این رشته مفرح و بانشاط در اصفهانباشند.

رییس هیأت گلف استان اصفهان ادامه داد: مسابقات گلف جام رمضان ویژه بانوان ۲۱اردیبهشت ماه و با حضور ۵۰ ورزشکار و شهروند علاقمند در ورزشگاه کوثر ملک‌شهر و درحضور مسئولان معاونت‌های فرهنگی و ورزشی سازمان و مسئولان ورزش استان برگزار شد وافراد برتر مورد تقدیر قرار گرفتند.

محمدی گفت: مسابقات گلف مولای عرشیان ویژه مردان نیز ۳۱ اردیبهشت ماه در زمیناستاندارد مینی‌گلف اداره‌کل ورزش و جوانان استان برگزار خواهد شد. این رقابت‌هادر مرحله ثبت‌نام از شرکت‌کنندگان است و پیش‌بینی می‌کنیم با استقبال بیشتری نسبتبه بخش بانوان روبه‌رو شویم، چون تاکنون فرصت مناسبی به بانوان برای ورود به اینرشته داده نشده بود که برای نخستین بار فراهم شد.

او درباره فرصت خوب جام مولای عرشیان و برگزاری مسابقات پس از افطار برای معرفی رشته‌های کمتر شناخته‌شده مانند گلف به خانواده‌ها بیان داشت: به دلیل کامل نبودن زیرساخت‌های ورزش گلف در اصفهان، مسابقات باید در هوای روشن برگزار شود و ممکن است شرکت‌کنندگان نتوانند در هوای تاریک و یا نور معمولی عملکرد خوبی داشته باشند. به همین دلیل برنامه‌های خود را از چند ساعت قبل از افطار آغاز می‌کنیم و علاقمندان با زبان روزه و با علاقه در مسابقات حضور می‌یابند.

رییس هیأت گلف استان اصفهان اضافه کرد: جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان در دوسال گذشته جای خود را به‌خوبی در بین خانواده‌ها باز کرده، به اقشار مختلفشهروندان معرفی شده و مسابقات در رسانه‌ها به‌خوبی بازتاب داشته است که باعث شدمسابقات گلف با استقبال خوبی مواجه شود و علاقمندان بسیاری درخواست کرده‌اند تااین مسابقات و برنامه‌های استعدادیابی رشته گلف ادامه داشته باشد.

محمدی تصریح کرد: به‌دنبال آن هستیم که ظرف ۲-۳ ماه آینده چند مرکز استعدادیابی گلف در شهر ایجاد کنیم که همه اینها از برکت ماه مبارک رمضان و مسابقات جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان است که باعث شد پتانسیل‌های این رشته را بشناسیم و هیأت گلف نیز جهش خوبی داشته باشد و خود را در مواجهه با خیل علاقمندان به این رشته ببیند و مسئولان ورزش استان را به این فکر بیندازد که هرچه سریع‌تر به‌دنبال گسترش زیرساخت‌های این رشته باشند.

او درباره استفاده از ظرفیت و توان مدیریت شهری برای توسعه رشته گلف تصریحکرد: گلف یکی از ورزش‌های شاد، خانوادگی و شهروندی است و افراد را گردهم جمع می‌کندو نشاط، همبستگی و پیوند اجتماعی را به‌دنبال دارد و بر بستر فضاهای شهری به علاقمندانارائه می‌شود. خانواده‌ای که امروز مدیریت شهری برای او فضای سبز و فضای تفریحیایجاد می‌کند، باید بخشی از این نگاه رفاهی به ورزش‌های مفرحی مانند گلف اختصاصیابد. قطعاً نیاز به کمک داریم و انصافاً مدیریت شهری اصفهان تا کنون همکاری خوبیدر این زمینه داشته است.

رییس هیأت گلف استان اصفهان خاطرنشان کرد: از سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و معاونت ورزشی این سازمان برای اینکه این فرصت را فراهم کرده و به صورت تمام‌قد در رشته گلف اقدام به برگزاری مسابقات کردند، تشکر می‌کنم.

محمدی خاطرنشان کرد: این مسابقات قدم مثبت و محکمی برای ایجاد پیوندی عمیق بین اقشار مختلف شهروندان بود که به رشته گلف علاقمند بودند، اما علاقه آنها کشف نشده بود و به رشته دیگری هم دسترسی و علاقه نداشتند که به همت برنامه‌های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری این فرصت برای این افراد فراهم شد تا در مسابقات حضور پیدا کنند که جای تقدیر دارد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.