تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۸
کد خبر : 32469

شناسایی و اصلاح اجناس تقلبی در پالایشگاه اصفهان با همکاری نهادهای اطلاعاتی

شناسایی و اصلاح اجناس تقلبی در پالایشگاه اصفهان با همکاری نهادهای اطلاعاتی

مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان گفت: با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان اصفهان و همچنین اطلاعات سپاه، استفاده از اجناس فیک (تقلبی) در پالایشگاه اصفهان اعلام و برای اصلاح آنها اقدام شد.   به گزارش دنیای اسراربه نقل از ایرنا، روابط عمومی و بین‌الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان روز سه‌شنبه به

Print Friendly, PDF & Email

مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان گفت: با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان اصفهان و همچنین اطلاعات سپاه، استفاده از اجناس فیک (تقلبی) در پالایشگاه اصفهان اعلام و برای اصلاح آنها اقدام شد.

 

به گزارش دنیای اسراربه نقل از ایرنا، روابط عمومی و بین‌الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان روز سه‌شنبه به نقل از محسن قدیری اعلام کرد: ۲ هزار و ۴۰۰ نقطه پرخطر در پالایشگاه اصفهان شناسایی و با توجه به همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان اصفهان و همچنین همکاری اطلاعات سپاه، استفاده از اجناس فیک اعلام شد.

 

وی افزود: ما با بررسی بیش از ۷۲ هزار نقطه به این تعداد نقطه پرخطر رسیدیم، آن را اصلاح کردیم و درخواست ما از قوه قضاییه تسریع در رسیدگی به این پرونده است.

 

همچنین قدیری گفت: امسال ما اَبَر پروژه هلدینگ پتروپالایش اصفهان با عنوان “تصفیه گازوییل” را ۲ سال زودتر و با سود ۲۰ هزار میلیارد تومانی به بهره برداری رساندیم، باید توجه داشت که با همت سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان اصفهان مشخص شد که تجهیزات فیک توسط پیمانکاران نااهل برای این پروژه آورده شده بود که در این زمینه پرونده قضایی تشکیل شد.

 

طبق گزارش روابط عمومی هلدینگ پتروپالایش اصفهان، قدیری در دیدار با معاون قوه قضاییه با بیان اینکه امسال ۱۳ میلیون یورو صادرات از سوی هلدینگ پتروپالایش اصفهان داشتیم، اظهار داشت: برنامه ریزی ما برای سال ۱۴۰۵ صادرات به ارزش ۵۰۰ میلیون یورو است.

قدیری افزود: با فعال سازی کامل ۶ شرکت زیر مجموعه این مهم را محقق خواهیم کرد، در زمان حاضر شرکت میرداماد صفه روزانه ۲ هزار بشکه‌ انواع حلال ها را تولید می کند، برنامه ریزی درآمد ۷۰ میلیون یورویی این شرکت در سال ۱۴۰۵ است و دیگر شرکت ها به همراه پالایشگاه اصفهان درآمد ۴۳۰ میلیون یورویی خواهند داشت.

مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان با بیان اینکه ما در برنامه ریزی خود آماده خنثی سازی هر ترفند دشمن هستیم، اضافه کرد: برنامه ما تبدیل شدن به یکی از به‌روزترین پالایشگاه های بزرگ دنیاست و تا سال ۱۴۰۵ با رسیدن به ضریب پیچیدگی بالای ۱۲ این امر محقق خواهد شد.

 

انعقاد قرارداد با یک شرکت آلمانی برای صادرات

قدیری با اشاره به انعقاد قرارداد با یک شرکت آلمانی برای صادرات محصولات هلدینگ پتروپالایش اصفهان گفت: مبلغ این قرارداد ۱۱۵ میلیون یورو و انتظار ما این است که مسوولان اجازه دهند این میزان ارزآوری در هلدینگ پتروپالایش اصفهان و برای تکمیل طرح های شرکت هزینه شود.

وی با بیان اینکه ما برای دریافت ضمانت‌نامه های بانکی به علت تحریم ها مشکل داریم، افزود: برنامه ما در سال ۱۴۰۵ رسیدن به سود ۲ میلیارد دلاری است و این مسیر در صورت حمایت مسوولان محقق خواهد شد.

 

حمایت قضایی از پنج هزار واحد تولیدی

 

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه نیز در این دیدار گفت: با توجه به اصل ۴۴ قانون اساسی، ستاد اقتصاد مقاومتی را در مرکز و همه استان ها تشکیل و پنج هزار واحد تولیدی را مورد حمایت قضایی قرار دادیم.

 

محمدباقر الفت با بیان اینکه ما تلاش می‌کنیم از مدیریت‌های مطلوب و سالم حمایت کنیم، افزود: در این زمینه همکاران در سراسر کشور و به ویژه استان اصفهان همکاری خوبی داشتند، پرونده‌ها در اصفهان با دقت پیگیری شد و نتایج خوبی را به همراه داشت.

معاون قوه قضاییه با بیان اینکه ستاد اقتصاد مقاومتی را دوباره تقویت خواهیم کرد، ادامه داد: ما می‌دانیم که شرکت‌های بزرگی همچون هلدینگ پتروپالایش اصفهان با توجه به وسعت فعالیت ممکن است معارضانی داشته باشد که با توجه به سلامت فعالیت، حمایت های لازم را از این مجموعه خواهیم داشت.

وی تاکید کرد: همه با انگیزه بالا مدیریت سالم را مورد حمایت قرار می دهیم و سایه ای امن برای آن ایجاد خواهیم کرد.

 

طرح بزرگ محیط زیستی تصفیه گازوییل شرکت پالایش نفت (پالایشگاه) اصفهان مهر امسال با هدف تولید گازوییل یورو ۵ در مدار تولید قرار گرفت؛ با بهره برداری از این طرح روزانه یکصد هزار بشکه گازوییل یورو ۵ تولید و ۳۰۰ تُن گوگرد حذف می شود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.