تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۹:۳۳
کد خبر : 21709

شناسایی ۱۰ فقره انشعاب آب غیر مجاز در قجاورستان اصفهان

شناسایی ۱۰ فقره انشعاب آب غیر مجاز در قجاورستان اصفهان

در سه ماهه دوم سال جاری صورت گرفت؛ شناسایی ۱۰ فقره انشعاب آب غیر مجاز در قجاورستان اصفهان به گزارش دنیای اسرار:مدیرآبفا قهجاورستان گفت: در ۳ ماهه دوم سال جاری ۱۰ فقره انشعاب غیر مجاز در منطقه قهجاورستان با کاربری باغ ویلا کشف شده است. محمدرضا گل محمدی اعلام کرد: با شناسایی این تعداد انشعابات

Print Friendly, PDF & Email

در سه ماهه دوم سال جاری صورت گرفت؛

شناسایی ۱۰ فقره انشعاب آب غیر مجاز در قجاورستان اصفهان

به گزارش دنیای اسرار:مدیرآبفا قهجاورستان گفت: در ۳ ماهه دوم سال جاری ۱۰ فقره انشعاب غیر مجاز در منطقه قهجاورستان با کاربری باغ ویلا کشف شده است.

محمدرضا گل محمدی اعلام کرد: با شناسایی این تعداد انشعابات غیر مجاز، از هدر رفت ۵ هزار مترمکعب آب در ماه جلوگیری بعمل می آید.

وی با اشاره به کاهش هدر رفت آب در منطقه خاطرنشان ساخت: در  نظر گرفته شده هدر رفت آب در قهجاورستان  و۲۰ روستای تحت پوشش آن به حداقل ممکن کاهش یابدو در این راستا از ابتدای سال جاری تاکنون ۵ کیلومتر اصلاح شبکه های فرسوده آب،اصلاح ۱۱۵ فقره انشعاب آب و تعویض ۱۴۰ کنتور خراب در دستور کار قرار گرفت.

مدیر آبفا قهجاورستان با بیان اینکه ۳هزار و ۲۳۰ فقره انشعاب در شهر قهجاورستان به متقاضیان واگذار گردیده است عنوان کرد:۱۱ هزار نفر جمعیت شهری تحت پوشش آبفا قجاورستان است و ۱۲ هزار نفر جمعیت در ۲۰ روستا نیز از خدمات آبفا قهجاورستان بهره مند هستند.

گل محمدی ادامه داد: با واگذاری ۶ هزار و ۵۰ فقره انشعاب آب به روستاییان در منطقه قهجاورستان آنها نیز تحت پوشش طرح آبرسانی اصفهان بزرگ قرار گرفتند.

وی با اشاره به آبرسانی به مجتمع روستایی هفت شویه اظهار داشت: به منظوررفع مشکل افت فشار آب به ۶ روستا در مجتمع هفت شویه، اجرای پروژه انتقال آب از خط قجاورستان به روستای جل مرز عملیاتی گردید .

مدیرآبفا قهجاورستان به اجرای تله متری در تاسیسات قهجاورستان پرداخت و بیان داشت: هم اکنون اجرای سیستم تله متری در ۱۶۰ کیلومتر شبکه توزیع و ۲ باب مخزن و ۵۰ کیلومتر خط انتقال در حال اجرا است تا با بهره مندی از این سیستم بتوان  تاسیسات آبرسانی را به صورت آنلاین بررسی نمود و از این طریق خدمات بهتر و گسترده تری  در اختیار مشترکین قرار داد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.