تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۷
کد خبر : 18725

شناسایی ۹۰ درصد مشترکین ماینردار دراستان اصفهان

شناسایی ۹۰ درصد مشترکین ماینردار دراستان اصفهان

مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت توزیع برق استان اصفهان به مناسبت هفته مدیریت و صرفه جویی مصرف آب و برق گفت: تعداد۹۰ درصد مشترکان ماینردار استان شناسایی شدندو سه هزار و ۵۹۹ دستگاه ماینر با توان مصرفی ۱۳ هزار و ۵۹۱ کیلو وات از تاریخ ۱۵ خردادماه که در پیک مصرف قرار گرفتیم

Print Friendly, PDF & Email

مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت توزیع برق استان اصفهان به مناسبت هفته مدیریت و صرفه جویی مصرف آب و برق گفت:
تعداد۹۰ درصد مشترکان ماینردار استان شناسایی شدندو سه هزار و ۵۹۹ دستگاه ماینر با توان مصرفی ۱۳ هزار و ۵۹۱ کیلو وات از تاریخ ۱۵ خردادماه که در پیک مصرف قرار گرفتیم تا به امروز از ۷۹ محل در استان جمع آوری شده است .

به گزارش دنیای اسرار: امید بهمن زیاری یکشنبه یکم تیرماه، در نشست خبری  بااصحاب رسانه با بیان اینکه استفاده از ماینرهای بدون مجوز مصداق تغییر کاربری و تعرفه محسوب می‌شود، اظهار کرد: شرکت توزیع برق استان از طریق داده کاوی همه مشترکان ماینردار را شناسایی می‌کند.

وی با بیان اینکه شرکت توزیع برق استان از طریق رصد مصرف لحظه ای برق و داده کاوی اقدام به شناسایی دستگاه های ماینر بدون مجوز می کند، گفت: تعداد۹۰ درصد مشترکان ماینردار استان شناسایی شدندو سه هزار و ۵۹۹ دستگاه ماینر با توان مصرفی ۱۳ هزار و ۵۹۱ کیلو وات از تاریخ ۱۵ خردادماه که در پیک مصرف قرار گرفتیم تا به امروز از ۷۹ محل در استان جمع آوری شده است .

مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت توزیع برق استان اصفهان بیان کرد: بیشترین دستگاه های ماینر جمع آوری شدهاز شهرستان های فلاورجان، نجف آباد، خمینی شهر و شاهین شهر بوده است که عمده آنهادر کارگاه های صنعتی بوده که تغییر کاربری داده اند و در شهرستان‌های غربی استان مانند چادگان، دهاقان و نائین تاکنون ماینری شناسایی نشده است.

زیاری با بیان اینکه با توجه به شناسایی مشترکین درخواست می کنیم در این چند ماه اقدام به قطع دستگاه های ماینر خود کنند در غیر این صورت با هماهنگی اداره صمت و نیروی انتظامی دستگاه های تولید ارز دیجیتال جمع آوری می شود و همچنین به غیر از جرایم برق از سوی اداره صمت، مشمول جریمه قاچاق خواهند شد.

 مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت توزیع برق استان اصفهان افزود :هزینه جریمه ۲ برابر میزان ارزش دستگاه ماینر است بنابراین مالکینی که ملک خود را اجاره داده اند و در آنجا دستگاه ماینر مستقر است، مشمول جریمه خواهند شد.


Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.