تاریخ انتشار : شنبه ۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۹
کد خبر : 26362

شناگر اصفهانی پس از ۱۴ سال سهمیه ورودی المپیک را کسب کرد

شناگر اصفهانی پس از ۱۴ سال سهمیه ورودی المپیک را کسب کرد

شناگر اصفهانی در مسابقات انتخابی بلغارستان موفق به کسب سهمیه ورودی B المپیک شد. به گزارش  دنیای اسراربه نقل ازفارس، مهرشاد افقری نماینده اصفهانی شنا ایران که با هدایت گامردیلانچیان در انتخابی المپیک بلغارستان حضور دارد، موفق به ثبت رکورد ۵۳٫۴۶  در ماده ۱۰۰ متر پروانه شد و بالاتر از حد نصاب ورودی B المپیک

Print Friendly, PDF & Email

شناگر اصفهانی در مسابقات انتخابی بلغارستان موفق به کسب سهمیه ورودی B المپیک شد.

به گزارش  دنیای اسراربه نقل ازفارس، مهرشاد افقری نماینده اصفهانی شنا ایران که با هدایت گامردیلانچیان در انتخابی المپیک بلغارستان حضور دارد، موفق به ثبت رکورد ۵۳٫۴۶  در ماده ۱۰۰ متر پروانه شد و بالاتر از حد نصاب ورودی B المپیک (۵۳٫۵۲) شنا کرد.

علیرضا یاوری، متین سهران و مهرشاد افقری نمایندگان ایران از پایگاه قهرمانی اصفهان در مسابقات انتخابی المپیک بلغارستان هستند که زیر نظر گامردیلانچیان برنامه‌های خود را دنبال می‌کنند.

این نخستین سهمیه مستقیم المپیک (حد نصاب ورودی B) در رشته شنا بعد از ۱۴ سال است. پیش از این تنها یک بار در المپیک ۲۰۰۸ پکن، ایران موفق به کسب سهمیه مستقیم شده بود.

بر اساس قوانین فدراسیون جهانی، بهترین‌هایی که حد نصاب ورودی B را کسب کردند، در دسته بندی المپیک توکیو قرار می‌گیرند. این بازی‌ها کمتر از یک ماه دیگر برگزار می‌شود.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.