تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۶
کد خبر : 7039

شهردار اصفهان: همواره به آینده امید داریم/ در اجرای بیش از ۳۰۰ عنوان برنامه در شهر اصفهان، هیچ محله ای را فراموش نکرده ایم

شهردار اصفهان: همواره به آینده امید داریم/ در اجرای بیش از ۳۰۰ عنوان برنامه در شهر اصفهان، هیچ محله ای را فراموش نکرده ایم

آغاز رسمی ویژه برنامه های شهرداری اصفهان به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شهردار اصفهان:همواره به آینده امید داریم/ در اجرای بیش از ۳۰۰ عنوان برنامه در شهر اصفهان، هیچمحله ای را فراموش نکرده ایم آیین آغاز رسمیویژه برنامه های شهرداری اصفهان به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، امروزبا برگزاری مراسم ویژه ای

Print Friendly, PDF & Email

آغاز رسمی ویژه برنامه های شهرداری اصفهان به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

شهردار اصفهان:همواره به آینده امید داریم/ در اجرای بیش از ۳۰۰ عنوان برنامه در شهر اصفهان، هیچمحله ای را فراموش نکرده ایم

آیین آغاز رسمیویژه برنامه های شهرداری اصفهان به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، امروزبا برگزاری مراسم ویژه ای از مقابل ساختمان مرکزی شهرداری اصفهان، با حضور خانوادهمعزز شهدا، مردم و شهروندان، مدیران شهری، خدمتگزاران مردم، پاکبانان و آتش نشانانبرگزار شد.

دنیای اسراربه نقل ازاداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، ادای احترام به پرچم مقدس جمهوری اسلامی در محضر مردم شهید پرور اصفهان به ویژه خانوده معظم شهدا و اهتزاز و برافراشته کردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران توسط شهردار اصفهان، خانواده شهیدان اکبر فخفوری و زهره بحرینیان، اجرای سرود حماسی ملی، تکریم از خانواده های معظم شهیدان اکبر، محمد و ابوالفضل فخفوری و اهدای حلقه گل به مادر شهیدان توسط شهردار اصفهان، باز شدن پاکت حاوی پیام ملت به صورت نمادین بر فراز ساختمان شهرداری و نمایش رنگ های پرچم مقدس ایران در آسمان از جمله برنامه های جانبی آیین استقبال از برنامه های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی توسط شهرداری اصفهان بود.

امسال اجرای بیش از ۳۰۰ عنوان برنامه فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و شهری با شعار “افتخار به گذشته، امید به آینده” برای مناطق ۱۵ گانه شهر اصفهان از سوی شهرداری اصفهان برنامه ریزی شده است.

شهردار اصفهاندر این آیین ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: گرامیداشتچهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، افتخاری است که توفیق آن نصیب همه ما شده است و تلاقیآن با باز شدن زاینده رود که شور و نشاط در مردم ایجاد کرده است را هم باید به فالنیک گرفت. امیدواریم بتوانیم با تداوم آب در زاینده رود امید را برای همه مردم ایجادکنیم.

قدرت الله نوروزی با بیان اینکه ستاد دهه فجر از مهر ماه امسال در شهرداری اصفهان آغاز به کار کرد، تصریح کرد: شعار سراسر کشور، امسال “افتخار به گذشته و امید به آینده” است. در گذشته شعار استقلال‌ سر دادیم و خواستار آزادی در چهارچوب مقررات و خواستار جمهوری اسلامی شدیم که خواسته همه ما بود و خوشحالیم که امروز انقلاب به چهل سالگی رسیده است. 

وی با بیان این که ما همواره به آینده امید داریم، عدد چهل را دلالت بر تکامل ذکر کرد و افزود: چهل سالگی آغاز یک حرکت دقیق تر، منطقی تر و تکامل یافته تر است.

شهردار اصفهان با اشاره به بازگشایی زاینده رود، ادامه داد: دیروز به دلیل باز شدن آب زاینده رود، تعداد مسافران مترو ١۶ درصد افزایش یافته و ٧٧ هزار سفر انجام شد که از این بابت بسیار خوشحالیم.

وی در ادامه با اشاره به رویکرد برنامه های شهرداری در دهه فجر، گفت: رویکرد شهرداری در این ایام بازنمایی هویت ایرانی و اسلامی است. سیاست ما این است که با حفظ حقوق شهروندی و احترام به همه شهروندان در همه مناطق شهرداری و نقاط شهر، مردم در جریان این برنامه ها قرار بگیرند.

نوروزی با بیان اینکه بیش از ٣٠٠ عنوان برنامه شهری فراگیر شامل دو هزار اجرا در این ایام از سوی شهرداری برگزار می شود، تاکید کرد: برنامه های منطقه ای و محلی با مشارکت مردمی برگزار می شود. مشارکتی که هم هزینه ها را کاهش داده و هم کیفیت برنامه ها را افزایش می دهد.

وی اضافه کرد: برگزاری برنامه های دهه فجر برای همه مناطق و محلات شهر پیش بینی شده و در این برنامه ها هیچ محله ای را فراموش نکرده ایم. 

مردم اصفهان زنده رود را به طور دائمی می خواهند

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین ضمن تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: حدود سه سال است که من به اتفاق چهار نماینده دیگر در مجلس شورای اسلامی مشکلات مربوط به اصفهان را دنبال می کنیم. امیدوارم تمام کسانی که می توانند در مسیر انقلاب اسلامی حرکاتی مثبت انجام دهند با کمک پروردگار این گام ها را بردارند تا شرمنده مردم، شهدا و خانواده های آنان نباشیم.

ناهید تاج الدین تصریح کرد: سالگرد چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را که با زنده شدن زاینده رود توأم شده به فال نیک می گیرم. با این وجود باید با صدای بلند به دولت اعلام کنیم که بازشدن زاینده رود پس از حدود ۲۰ ماه آن هم به مدت ۲۰ روز مشکلات مردم اصفهان را حل نمی کند.

وی با بیان اینکه مردم اصفهان زنده رود را به طور دائمی زنده می خواهند، اضافه کرد: مشکل این رودخانه در صورتی حل می شود که مدیران ما نگاه ملی به موضوع زاینده رود داشته باشند. مشکلی که برای زاینده رود به وجود آمده ناشی از خشکسالی نبوده و ناشی از عدم مدیریت و عدم اجرای قوانین روی آب است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس شورای اسلامی قوانین را برای حل این مشکل مصوب کرده اما در کمال تاسف اجرایی نمی شود. اصلی ترین مشکلی که طی سه سال گذشته توسط نمایندگان مردم اصفهان در مجلس پیگیری شده موضوع زاینده رود بوده که امیدوارم نه تنها مشکل این رودخانه بلکه مشکلات دیگر مانند پروژه هایی که سالهاست روی زمین مانده را حل کنیم.

وی تکید کرد: هم اکنون کنار زاینده رود نشاط بسیار خوبی حاکم شده که جا دارد از مسئولین شهرداری که بر افزایش شادی و نشاط مردم تلاش می کنند تشکر کنم.   

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.