تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳
کد خبر : 4019

شهردار و ریاست شورای اسلامی شهر فلاورجان زنگ مهر و مقاومت رابه مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید در مدرسه بهار آزادی به صدا درآورند.

شهردار و ریاست شورای اسلامی شهر فلاورجان زنگ مهر و مقاومت رابه مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید در مدرسه بهار آزادی به صدا درآورند.

پایگاه خبری دنیای اسرار شهردار و ریاست شورای اسلامی شهر فلاورجان زنگ مهر و مقاومت رابه مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید در مدرسه بهار آزادی به صدا درآورند. به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر فلاورجان ، شهردار فلاورجان و ریاست شورای اسلامی شهر فلاورجان سرکار خانم دکتر ا… دادیان در آیین نواختن

Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری دنیای اسرار

شهردار و ریاست شورای اسلامی شهر فلاورجان زنگ مهر و مقاومت رابه مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید در مدرسه بهار آزادی به صدا درآورند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر فلاورجان ، شهردار فلاورجان و ریاست شورای اسلامی شهر فلاورجان سرکار خانم دکتر ا… دادیان در آیین نواختن زنگ سال تحصیلی جدید در دبیرستان بهار آزادی حضور یافتند . دراین مراسم حجت الاسلام قدوسی امام جمعه شهر فلاورجان ، مهندس علی ساعدی فرماندار شهرستان فلاورجان ، آقای رحیمی ریاست اداره آموزش و پرورش شهرستان فلاورجان و دیگر مقامات و مسئولین شهرستان نیز حضور داشتند.

پیام شهردار فلاورجان در خصوص بازگشایی مدارس بدین شرح است :
خوشحالم امروز در جمع دانش آموزان عزیزی که سرمایه های کشور هستند و معلمان فرهیخته و نخبگان شهر حضور یافتم ، دانش آموزان عزیز از امروز تلاش مضاعفی را برای تقویت بنیه علمی و فرهنگی شان آغاز می کنند و معلمان نیز با ایثار و فداکاری شان گام برداشتن در راه انتقال علم و معرفت به جوانان را از سرمی گیرند.
وی با اشاره به اینکه سال تحصیلی جدید بیش ازهر چیز تحت آموزه های جاودانه آموزگار بزرگ انسانیت ، شهامت ، شهادت، آزادی و عزت حضرت اباعبدالله حسین(ع) قرار دارد و باید رفتار ، گفتار و آموزه های آن آموزگار بزرگی که ۱۴ قرن پیش به ما شهامت، ایثار و ظلم ستیزی را آموخت، همیشه در مقابل چشم همه معلمان و دانش آموزان باشد.
مهندس جواد نصری با بیان اینکه قیام کربلا شور وشعور را برای ما یادگار گذاشته است، تصریح کرد: معلمان فرهیخته و دانش آموزان عزیز این توانایی را دارند که از هر دو حیث خودشان را تقویت کنند و امیدوارم هر کدام از آنان پیروان واقعی مکتب امام حسین (ع) باشند.
وی با بیان انتظارات خود از دانش آموزان عنوان نمود : امیدوارم دانش آموزان و دانشجویان به بهبود زیست شهری و زندگی شهروندی کمک کنند . ضمن اینکه آنان باید شهروندان شایسته ای برای شهر فلاورجان باشند و در عین حال دیگران را تشویق کنند تا به حقوق شهروندی و اخلاق شهروندی پایبند باشند.
به گفته شهردار فلاورجان ، شهر برای همه شهروندان است و شهرداری تنها خدمتگزار مردم و تسهیل گر فعالیت های شهری است و تا زمانی که همه شهروندان در قبال شهراحساس مسئولیت نکنند نمی توان شهر را آباد نمود و به آرامش و آسایش رسید.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.