تاریخ انتشار : شنبه ۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۸
کد خبر : 31091

شهروندان، بهترین دیدبان معضلات شهری

شهروندان، بهترین دیدبان معضلات شهری

شهردار اصفهان تأکید کرد: شهروندان، بهترین دیدبان معضلات شهری شهردار اصفهان گفت: شهروندان، بهترین دیدبان معضلات شهری هستند چراکه برخی از مسائل از نگاه مدیران شهری پنهان می‌ماند، اما مردم به طور دقیق این مسائل را رصد می‌کنند. به گزارش دنیای اسرار:، علی قاسم‌زاده روز سوم دی ماه در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» اظهار کرد:

Print Friendly, PDF & Email

شهردار اصفهان تأکید کرد:

شهروندان، بهترین دیدبان معضلات شهری

شهردار اصفهان گفت: شهروندان، بهترین دیدبان معضلات شهری هستند چراکه برخی از مسائل از نگاه مدیران شهری پنهان می‌ماند، اما مردم به طور دقیق این مسائل را رصد می‌کنند.

به گزارش دنیای اسرار:، علی قاسم‌زاده روز سوم دی ماه در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» اظهار کرد: بر اساس پیش‌بینی وضعیت آب و هوا، نیروهای خدمات شهری در حالت آماده‌باش هستند و برای حل‌وفصل مسائل شهری وارد عمل می‌شوند.

او با اشاره به پخش برنامه «۳۶۵ شبانه روز به احترام مردم اصفهان» از سیمای استان اصفهان که طی ۱۰ شب به ارائه گزارش عملکرد مدیریت شهری پرداخت، گفت: از ویژگی‌های این برنامه گشودن باب انتقاد به مدیریت شهری در بین مردم بود.

شهردار اصفهان با اعلام اینکه هر شب بین هزار تا ۱۳۰۰ شهروند در این برنامه مشارکت داشتند، افزود: این افراد انتقادات و نظرات خود را از طریق پیامک و تماس با شهرداری در میان گذاشتند و مدیریت شهری نیز به بهترین نقدها هدایایی را تقدیم کرد.

او با تأکید بر اینکه باب نقد به مدیریت شهری باز است و شهروندان می‌توانند از طریق سامانه ۱۳۷ دیدگاه‌های خود را به شهرداری منتقل کنند، ادامه داد: شهروندان می‌توانند روزهای دوشنبه در ملاقات مردمی نقدهای خود را مطرح کنند و چه بهتر که نقدها با راه حل و پیشنهاد همراه باشد.

به گفته قاسم‌زاده، شهروندان، بهترین دیدبان معضلات شهری هستند، چراکه برخی از مسائل از نگاه مدیران شهری پنهان می‌ماند اما مردم به طور دقیق این مسایل را رصد می‌کنند.

قاسم زاده با اشاره به برگزاری مجموعه نشست‌های «شهرگاه» که به مناسبت هفته پژوهش به میزبانی شهرداری در دانشگاه‌های اصفهان با نخبگان، دانشمندان و اساتید برگزار شد، گفت: در این برنامه‌ها مسائل شهر بررسی شد و برای رفع آن ها با متخصصان همفکری کردیم.

او با اعلام اینکه برگزاری نشست‌های شهرگاه ادامه خواهد داشت، ابراز امیدواری کرد که شهرداری بتواند با بهره‌مندی از سرمایه دانشگاه و تجارب مردم در مسیر بهبود حال شهر اصفهان حرکت کند.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.