تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۰
کد خبر : 4529

شهروند سالم، شهر سالم

شهروند سالم، شهر سالم

پایگاه خبری دنیای اسرار شهروند سالم، شهر سالم به گزارش دنیای اسرار: معاون اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری اصفهان در حاشیه بازدید اصحاب رسانه از پردیس نمایشگاهی اداره توسعه سلامت شهرداری اصفهان گفت: پردیس نمایشگاهی در اداره توسعه سلامت شهرداری اصفهان در دو بخش سلامت و دنیای شگفت انگیز فیزیک برگزار شده است و فاز

Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری دنیای اسرار

شهروند سالم، شهر سالم

به گزارش دنیای اسرار: معاون اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری اصفهان در حاشیه بازدید اصحاب رسانه از پردیس نمایشگاهی اداره توسعه سلامت شهرداری اصفهان گفت: پردیس نمایشگاهی در اداره توسعه سلامت شهرداری اصفهان در دو بخش سلامت و دنیای شگفت انگیز فیزیک برگزار شده است و فاز سوم این پردیس در حوزه پسماند با رویکرد پسماند و بازیافت آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد.
مرتضی رشیدی افزود: یکی از دغدغه های جدی که همواره مدنظر مدیریت شهری بوده است، تحقق شعار شهروند سالم ، شهر سالم است که تا کنون ۱۶ خانه سلامت در سطح مناطق پانزده گانه شهرداری اصفهان و سپاهان شهر راه اندازی شده است.
معاون اجتماعی دسازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری اصفهان با بیان اینکه اصفهان باید به شهر زیست پذیر تبدیل شود، افزود: زیست پذیری شهری بدان معنا است که شهری بسازیم تا شرایط زندگی برای تمام شهروندان اعم از کودکان و سالمندان را داشته باشد.
ریس اداره توسعه فرهنگ سلامت شهرداری اصفهان نیز با اشاره به محوریت فعالیت اداره سلامت شهرداری اصفهان گفت: آموزش شهروندان نخستین محور است که از سوی مسئولان خانه های سلامت انجام می شود و با توجه به اینکه در هر منطقه اولویت های آموزشی متفاوت است، مسئولان با نیازسنجی به آموزش می پردازند.
فریناز تولاییان افزود: دومین محور برنامه ها، رویدادهای شهری است که بنا به مناسبت های مختلف در مکان های شهری و با همکاری سمن ها و خیریه های فعال در حوزه سلامت، بهزیستی، معاونت بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی اتفاق می افتد.
تولاییان ادامه داد: محور سوم نیز پردیس های نمایشگاهی است که از خرداد ماه ۹۶ ساخت آن آغاز و در اوایل اردیبهشت ماه ۹۷ به پایان رسید.ساخت فاز دوم با عنوان دنیای شگفت انگیز فیزیک در روز هفتم اردیبهشت ماه ۹۷ با حضور شهردار اصفهان ، اعضای شورای اسلامی شهر و سایر مدیران شهری افتتاح شد.

خبرنگار:شهره باقری
Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.