تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰
کد خبر : 26781

شکایات و حوادث آب و فاضلاب را در پرتال آبفای اصفهان ثبت و پیگیری کنید

شکایات و حوادث آب و فاضلاب را در پرتال آبفای اصفهان ثبت و پیگیری کنید

پشت خط اشغال ۱۲۲ نمانید شکایات و حوادث آب و فاضلاب را در پرتال آبفای اصفهان ثبت و پیگیری کنید به گزارش دنیای اسرار:درپی افزایش بی سابقه تماس های مردمی با سامانه ارتباط  با مشتریان آبفای استان اصفهان در روزهای اخیر، لینک ارتباط با سامانه ۱۲۲ در پرتال این شرکت راه اندازی شد. این اقدام

Print Friendly, PDF & Email

پشت خط اشغال ۱۲۲ نمانید

شکایات و حوادث آب و فاضلاب را در پرتال آبفای اصفهان ثبت و پیگیری کنید

به گزارش دنیای اسرار:درپی افزایش بی سابقه تماس های مردمی با سامانه ارتباط  با مشتریان آبفای استان اصفهان در روزهای اخیر، لینک ارتباط با سامانه ۱۲۲ در پرتال این شرکت راه اندازی شد.

این اقدام به منظور ارتباط سریع تر با شهروندانی است که به دلیل اشغال بودن خطوط تلفن، موفق به برقراری تماس با سامانه ۱۲۲ نمی شوند.

برهمین اساس از این پس شهروندان گرامی می توانند علاوه بر تلفن ۱۲۲ به پرتال شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان به نشانی www.abfaesfahan.ir مراجعه و پیشنهادها، انتقادها، شکایات و محل حوادث یا قطع احتمالی آب و خدمات فاضلاب را ثبت و پیگیری کنند.

با فعال شدن لینک سامانه ۱۲۲ در پرتال آبفای استان اصفهان، یکی از کارشناسان سامانه ارتباط با مشتریان این شرکت به صورت برخط و شبانه روزی، درخواست های مردمی را رصد کرده و برای بررسی و اعزام گروه های رسیدگی به حوادث به قسمت های ذیربط ارجاع می دهد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.