تاریخ انتشار : شنبه ۲ تیر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰
کد خبر : 3024

صادرات محصولات شرکت تارابگین ذوب آهن اصفهان به کشور عراق

صادرات محصولات شرکت تارابگین ذوب آهن اصفهان به کشور عراق

پایگاه خبری دنیای اسرار برای اولین بار با نام تجاری تارابگین صورت گرفت : صادرات محصولات شرکت تارابگین ذوب آهن اصفهان به کشور عراق شرکت تارابگین پس از نزدیک به چهار دهه فعالیت برای اولین بار موفق به انجام صادرات با استفاده از برند و نام تجاری خود گردید.  مهندس قاعد علم مدیر فروش شرکت

Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری دنیای اسرار

برای اولین بار با نام تجاری تارابگین صورت گرفت :

صادرات محصولات شرکت تارابگین ذوب آهن اصفهان به کشور عراق

شرکت تارابگین پس از نزدیک به چهار دهه فعالیت برای اولین بار موفق به انجام صادرات با استفاده از برند و نام تجاری خود گردید.

 مهندس قاعد علم مدیر فروش شرکت تارابگین ضمن بیان خبر فوق گفت : این شرکت با تنوع فراوان محصولات ، در دهه اخیر مطالعات خود را در خصوص نیاز بازارهای کشورهای همسایه انجام داده  و خوشبختانه در این چند سال و به طرق مختلف این شرکت بدون استفاده از برند و نام تجاری خود و در قالب سایر تولید کنندگان این عرصه توانسته محصولات خود را به کشورهای ترکمنستان، افغانستان ، آذربایجان و عراق صادر نماید.

وی افزود : پس از استقبال انجام شده از این محصولات ، این شرکت با انجام مقدمات لازم شامل اخذ استانداردهای (۸۱۱۶) از سازمان ملی استاندارد و همچنین دریافت کارت بازرگانی جهت ترخیص گمرکی این محصولات پس از نزدیک به چهار دهه موفق به انجام صادرات با استفاده از برند و نام تجاری خود گردید.

مدیر فروش شرکت تارابگین یادآور شد : هم اکنون این شرکت به عنوان یکی از مهمترین تامین کنندگان عایق پشم سنگ صنایع نفت عراق می باشد و دراین چند ماه اخیر توانسته بالغ بر ۲۰ ترانزیت از محصولات متنوع پشم سنگ را  به کشور عراق صادرنماید . امید است با توجه به وجود توانایی های بالقوه فراوان و جدیت مدیران این شرکت در زمینه صادرات ، شاهد افزایش روز به روز این حجم از سفارشات و ارسال محصولات با کیقیت به این کشورها باشیم .

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.