تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۶
کد خبر : 21613

انتخابات انجمن صنفی کارکنان مخابرات اصفهان به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود

انتخابات انجمن صنفی کارکنان مخابرات اصفهان به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود

مدیر منابع انسانی مخابرات منطقه اصفهان با اعلام این خبر گفت: با توجه به شرایط کنونی و در راستای کاهش شیوع کرونا برای اولین بار انتخابات تشکل های صنفی به صورت الکترونیکی در مخابرات منطقه اصفهان برگزار می‌شود. به گزارش دنیای اسرار: همایون نوربخش در جلسه‌ای که امروز یکشنبه ۹۹/۸/۱۱ با حضور اعضای هیأت‌ موسس

Print Friendly, PDF & Email

مدیر منابع انسانی مخابرات منطقه اصفهان با اعلام این خبر گفت: با توجه به شرایط کنونی و در راستای کاهش شیوع کرونا برای اولین بار انتخابات تشکل های صنفی به صورت الکترونیکی در مخابرات منطقه اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش دنیای اسرار: همایون نوربخش در جلسه‌ای که امروز یکشنبه ۹۹/۸/۱۱ با حضور اعضای هیأت‌ موسس انجمن صنفی و تعدادی از همکاران از کلیه نقاط استان به صورت ویدئو کنفرانس در سالن جلسات ستاد برگزار شد؛با اشاره به نحوه انجام انتخابات الکترونیکی انجمن صنفی اظهار کرد: بنا بر هماهنگی های صورت گرفته با اداره کار و طبق قراردادی که با پیمانکار بسته شده همه تمهیدات لازم برای برگزاری هر چه با شکوه تر انتخابات انجمن صنفی کارکنان اندیشیده شده و امیدواریم همکاران عزیز با حضور حداکثری خود ما را در برگزاری هر چه پرشور تر این آئین یاری کنند.

وی با اشاره به شرایط واجدین شرکت در انتخابات افزود : همکاران رسمی،قراردادی و کارگزاران قراردادی مخابرات منطقه اصفهان دارای حق رای در این انتخابات هستند.

علیرضا وزیریان عضو هیئت موسس انجمن صنفی مخابرات نیز با تشریح زمان برگزاری انتخابات گفت: هیئت رئیسه برگزار کننده انتخابات در تاریخ یکشنبه ۱۸ آبان با انتخاب ۵ نفر از بین افراد کاندید شده انتخاب خواهند شد و پس از آن نیز در تاریخ سه شنبه ۲۰ آبان انتخابات به منظور تصویب اساسنامه،انتخاب ۹ نفر به عنوان هیئت مدیره و یک نفر بازرس انجام خواهد پذیرفت.

وی تاکید کرد:شرط تائید انتخابات ۲۰ آبان منوط به شرکت بیش از ۵۰ درصد همکاران واجد حق رای می باشد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.