تاریخ انتشار : شنبه ۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲
کد خبر : 4629

صدور اخطار پلمب به ۱۲۳ واحد صنفی متخلف در اصفهان

صدور اخطار پلمب به ۱۲۳ واحد صنفی متخلف در اصفهان

پایگاه خبری دنیای اسرار: صدور اخطار پلمب به ۱۲۳ واحد صنفی متخلف در اصفهان در جریان اجرای طرح بازدید و نظارت بر واحد های صنفی که توسط ماموران پلیس امنیت عمومی استان، برای ۱۲۳ واحد صنفی متخلف اخطاریه پلمب صادر شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “محمد حسن اسماعیلی” در تشریح این خبر

Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری دنیای اسرار:

صدور اخطار پلمب به ۱۲۳ واحد صنفی متخلف در اصفهان

در جریان اجرای طرح بازدید و نظارت بر واحد های صنفی که توسط ماموران پلیس امنیت عمومی استان، برای ۱۲۳ واحد صنفی متخلف اخطاریه پلمب صادر شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “محمد حسن اسماعیلی” در تشریح این خبر گفت: در راستای انتظام بخشی واحد های صنفی به خصوص در نقاط حاشیه شهر که عمدتاً به دلیل بعد مسافت با شرایط خاص جغرافیای شهری میزان نظارت سازمان ها و نهاد های حاکمیتی نسبت به این مناطق محدود است ، طرح نظارت برای این واحدها در دستور کار اداره نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی استان اصفهان قرار گرفت.

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اظهار کرد: در این طرح از یک هزار و ۱۰۰ واحد صنفی در رسته های شغلی مختلف بازدید و وضعیت آنها از نظر داشتن پروانه کسب و مجوزهای قانونی ، تخلفات و جرائم مرتبط مورد بررسی قرار گرفت.

وی اذعان کرد: در همین رابطه به منظور پیشگیری و برخورد قانونی با افراد متخلف برای ۱۲۳ واحد صنفی اخطار پلمب صادر و تعهدات لازم اخذ شد.

این مقام انتظامی با اشاره به تعامل خوب پلیس با اتحادیه های صنفی بیان کرد:خوشبختانه کمتر از ۵ درصد از مجموع واحدهای بازدید شده ، مطابق قانون نظام صنفی پلمب و پرونده های آنها به مراجع قضائی ارسال شد که این موضوع نشان دهنده همکاری و تعامل خوب اتحادیه ها و اتاق اصناف با مجموعه نیروی انتظامی است.

سرهنگ اسماعیلی در پایان از نظارت مستمر پلیس بر مراکز اقتصادی و صنفی خبر داد و گفت: تامین امنیت شهروندان یکی از مهمترین وظایف و دغدغه های ناجا در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی و مقابله با افراد سودجو و هنجار شکن است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.