تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
کد خبر : 16532

صرف ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه طرح های ورزشی و عمرانی منطقه ۱۰

صرف ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه طرح های ورزشی و عمرانی  منطقه ۱۰

۵ طرح خدماتی –عمرانی در منطقه ۱۰ در اختیار شهروندان قرار می گیرد صرف ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه طرح های ورزشی و عمرانی  منطقه ۱۰ به گزارش  دنیای اسرار: مهندس شهبازی اظهار کرد:۵ طرح خدماتی – عمرانی منطقه ۱۰ که با اعتبار ۱۸۰ میلیارد ریال اجرا شده است، چهارشنبه هفته جاری در اختیار

Print Friendly, PDF & Email

۵ طرح خدماتی –عمرانی در منطقه ۱۰ در اختیار شهروندان قرار می گیرد

صرف ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه طرح های ورزشی و عمرانی  منطقه ۱۰

به گزارش  دنیای اسرار: مهندس شهبازی اظهار کرد:۵ طرح خدماتی – عمرانی منطقه ۱۰ که با اعتبار ۱۸۰ میلیارد ریال اجرا شده است، چهارشنبه هفته جاری در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

 حمیدرضا شهبازی با اشاره به افتتاح و بهره برداری از ۵ طرح عمرانی، خدماتی و فرهنگی در منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان در روزهای آینده و همزمان با دهه فجر اظهار کرد: یکی از این طرح ها، پروژه مشارکتی مجموعه ورزشی روباز تمدن در بزرگراه شهید آقابابائی، جنب بوستان نماز است که پنج هزار مترمربع مساحت کل این پروژه است و دو هزار و ۵۵۰ متر آن به فضای ورزشی اختصاص دارد. اعتبار این طرح هم چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بوده است.

وی با اشاره به بهره برداری از یک پروژه عمرانی، خدماتی و ترافیکی در منطقه ۱۰ گفت: ساماندهی خیابان هفت تیر حدفاصل خیابان پروین تا سپیده کاشانی با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال انجام شده است که طول این خیابان ۲۸۰ متر و عرض آن ۳۳ متر است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان از بهره برداری از خانه کودک استاد همایی خبر داد و گفت: اعتبار صرف شده برای ساخت این خانه، ۱۲ میلیارد ریال بوده است. همچنین مساحت پروژه ۳۰۰ متر و در خیابان امامزاده ابراهیم معراج واقع شده است.

وی افزود: همچنین با صرف ۵۰ میلیارد ریال اعتبار، معابری که در سطح محلات منطقه ۱۰ نیاز به آسفالت داشت نیز ساماندهی و آسفالت شد.

شهبازی مناطق آسفالت شده در ماه های اخیر را حصه، شهرک آذرانی، حکیم شفاهی دوم، آل خجند، عطار نیشابوری و … عنوان کرد.

وی به پیاده روسازی معابر و پیاده روهای منطقه هم اشاره کرد و افزود: در راستای اجرای پروژه های خدماتی، پیاده روهای خیابان شهید حیدری، امامزاده ابراهیم، ضلع شمالی خیابان جی و ….. با اعتبار ۱۳٫۵ میلیارد ریال ساماندهی شد.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با بیان اینکه در مجموع برای اجرای این طرح ها ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است، اظهار کرد: این طرح ها با حضور شهروندان منطقه ۱۰ و مدیران شهری، بهره برداری و افتتاح خواهد شد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.