تاریخ انتشار : شنبه ۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱
کد خبر : 33855

صنعت نساجی در مسیر بازگشت به روزهای اعتلای خود

صنعت نساجی در مسیر بازگشت به روزهای اعتلای خود

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان: صنعت نساجی در مسیر بازگشت به روزهای اعتلای خود رئیس و جمعی از اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان، از پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ماشین آلات و صنایع وابسته صنعت نساجی بازدید کردند. به گزارش دنیای اسرار: امیر کشانی در این بازدید، ضمن ابراز خرسندی از کیفیت نمایشگاه برگزار شده گفت: با

Print Friendly, PDF & Email

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان:
صنعت نساجی در مسیر بازگشت به روزهای اعتلای خود

رئیس و جمعی از اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان، از پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ماشین آلات و صنایع وابسته صنعت نساجی بازدید کردند.

به گزارش دنیای اسرار: امیر کشانی در این بازدید، ضمن ابراز خرسندی از کیفیت نمایشگاه برگزار شده گفت: با توجه به سبقه صنعت نساجی در استان و وجود ظرفیت‌های این صنعت، که حتی زمانی لقب منچستر ایران را نیز برای اصفهان به دنبال آورد،احیای دوباره این صنعت و بازگشت آن به جایگاه پیشین خود بسیار حایز اهمیت است .
رئیس پارلمان بخش خصوصی اصفهان ضمن ابراز خرسندی از شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان و برگزار کنندگان این رویداد، ابراز امیدواری کرد اتاق بازرگانی اصفهان در سال‌های آینده بتواند، تعامل بیشتری برای اعتلای این صنعت داشته باشد.
پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت نساجی، ماشین آلات و صنایع وابسته تا ۷ خرداد از ساعت ۱۵ تا ۲۱، در محل نمایشگاه بین‌المللی اصفهان واقع در کمربندی شرق در معرض دید علاقمندان قرار دارد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.