تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۳
کد خبر : 33213

صنعت کشور مدیون مدرسان فولاد مبارکه خواهد بود

صنعت کشور مدیون مدرسان فولاد مبارکه خواهد بود

معاون سرمایه‌های انسانی و سازماندهی فولاد مبارکه ؛ صنعت کشور مدیون مدرسان فولاد مبارکه خواهد بود معاون سرمایه‌های انسانی و سازماندهی فولاد مبارکه گفت: مدرسان سرمایه‌های انسانی فولاد مبارکه هستند و به خاطر استعدادیابی و آموزشی که به نسل آینده کارکنان این شرکت می‌دهند، صنعت کشور به این عزیزان مدیون خواهد شد. به گزارش ذنیای

Print Friendly, PDF & Email

معاون سرمایه‌های انسانی و سازماندهی فولاد مبارکه ؛
صنعت کشور مدیون مدرسان فولاد مبارکه خواهد بود
معاون سرمایه‌های انسانی و سازماندهی فولاد مبارکه گفت: مدرسان سرمایه‌های انسانی فولاد مبارکه هستند و به خاطر استعدادیابی و آموزشی که به نسل آینده کارکنان این شرکت می‌دهند، صنعت کشور به این عزیزان مدیون خواهد شد.

به گزارش ذنیای اسرار، آئین تقدیر از مدرسان شرکت فولاد مبارکه با حضور جمعی از معاونین، مدیران و مدرسان فولاد مبارکه برگزار شد.

مهدی کفایت معاون سرمایه‌های انسانی و سازماندهی فولاد مبارکه در این آئین با تبریک روز بزرگداشت معلم اظهار کرد: به گفته امیرالمومنین علی علیه السلام، ارزش معلم، آنقدر زیاد است اگر چیزی از او یاد گرفتی مانند این است که او تو را بنده خودش ساخته است.

وی گفت: معلمان نیز زحمت زیادی برای همه ما کشیده‌اند و وقتی جوانی خود را تصور می‌کنیم که بسیاری از توانایی‌ها ما از همان چیزهایی است که در آن ایام از معلمان آموخته‌ایم به این نتیجه می‌رسیم که باید همواره از معلمان خود تشکر کنیم.

معاون سرمایه‌های انسانی فولاد مبارکه افزود: برنامه امروز نیز به همین خاطر برگزار شده است تا همه ما، هم در این مراسم به صورت نمادین از مدرسان فولاد مبارکه تقدیر کنیم و هم تلاش کنیم در مقام عمل نیز با تمام توان از این عزیزان تشکر کنیم.

وی خاطر نشان کرد: نباید از این نکته غافل شویم که خدا معلمان و کلامشان را به طور حقیقی هدایت می‌کند و به همین خاطر باید اعتقاد داشته باشیم که هم معلم و هم متعلم به لطف خدا علم‌آموزی می‌کنند که همین موضوع باعث برکت بخشیدن به علم‌ و علم‌آموزی می‌شود.

کفایت تصریح کرد: معلمی شغل انبیاست چرا که این معلمان هستند که رفتاری را از خود به نمایش می‌گذارند و شخصیت افراد و آینده شخص را شکل می‌دهند. مدرسان نیز سرمایه‌های انسانی فولاد مبارکه هستند که در آینده و به خاطر استعدادیابی و آموزشی که به نسل آینده کارکنان این شرکت می‌دهند، صنعت کشور به این عزیزان مدیون خواهد شد.

وی تأکید کرد: این مدرسان فولاد مبارکه هستند که بسیاری از فولادسازی‌های کشور و برخی از فولادسازان خارجی را مشاهده نموده و توانسته‌اند اتفاقاتی نظیر راه‌اندازی فولادسفیددشت را رقم بزنند. فولاد سبا و فولاد هرمزگان نیز به دست تلاشگران فولاد مبارکه راه‌اندازی شد و امیدواریم این حرکت ادامه یافته تا در آینده از دانش بومی و پربار این عزیزان، کشور بهره بیشتری ببرد.

معاون سرمایه‌های انسانی فولاد مبارکه عنوان کرد: ما سر تعظیم به درگاه همه عزیزان فرود می‌آوریم چون معلمان مثل شمع هستند و وجود خود را برای نورافشانی جامعه با نیت و هدفی الهی صرف می‌کنند.

 

۵ محور برنامه‌های آموزشی فولاد مبارکه برای کارکنان فولاد مبارکه
ابراهیم کاظمی مدیر آموزش و توسعه سرمایه‌های انسانی فولاد مبارکه در ادامه با تبریک هفته بزرگداشت معلم اظهار کرد: چشم‌انداز ما در فولاد مبارکه این است که انسان‌های توانمند را به عنوان سرمایه‌های انسانی به جامعه صنعت کشور معرفی نموده و به خاطر همین رویکرد، فولاد مبارکه در تولید ورق‌های فولاد و شکسته شدن رکوردهای تولید در صنعت کشور تأثیرگذار بوده است.

وی گفت: برنامه‌های فولاد مبارکه در زمینه آموزش به ۵ محور تقسیم شده که اولین عرصه آن بالندگی است. توان‌افزایی یکی از برنامه‌های دیگری است که با آموزش منتورینگ در سال ۱۴۰۲ با جدیت پیگیری می‌شود.

مدیر آموزش و توسعه سرمایه‌های انسانی فولاد مبارکه افزود: مهارت‌آموزی یکی از رویکردهای دیگری است که فولاد مبارکه را بیشتر از قبل به لبه دانشی می‌رساند. همچنین با برنامه‌ توسعه فردی که برای همه کارکنان فولاد مبارکه به صورت خاص در نظر گرفته شده است، اتفاق خوبی در آینده رقم خواهد خورد. به علاوه در این عرصه نیز برای مدرسان فولاد مبارکه برنامه‌ریزی خاص‌تری شده تا مربیان در عرصه آموزش پیشتاز بمانند.

وی خاطر نشان کرد: برنامه‌هایی نیز در حوزه خانواده برای خانواده‌های کارکنان فولاد مبارکه در نظر گرفته شده است که در مجموع همه این برنامه‌ها با جدیت در حال پیگیری بوده و در آینده نزدیک منشأ برکات زیادی در سازمان و جامعه خواهد شد.

شایان ذکر است در پایان این مراسم با حضور معاون سرمایه‌های انسانی فولاد مبارکه، تعدادی از مدرسین این شرکت مورد تقدیر قرار گرفتند.

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.