تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۹
کد خبر : 32530

ضرورت تغییر نگاه به کارآفرینی و سرمایه‌گذاری/باید از واحدهای اقتصادی حمایت کرد

ضرورت تغییر نگاه به کارآفرینی و سرمایه‌گذاری/باید از واحدهای اقتصادی حمایت کرد

استاندار اصفهان گفت: نگاه ما باید این باشد که سرمایه‌گذاران‌ و کارآفرینان افراد ارزشمندی هستند که برای دیگران اشتغال‌زایی می‌کنند و دولت با همین رویه سرمایه‌گذاران را جذب و موانع را برطرف می‌کند. ضرورت تغییر نگاه به کارآفرینی و سرمایه‌گذاری/باید از واحدهای اقتصادی حمایت کرد به گزارش دنیای اسرار، سید رضا مرتضوی استاندار اصفهان در

Print Friendly, PDF & Email

استاندار اصفهان گفت: نگاه ما باید این باشد که سرمایه‌گذاران‌ و کارآفرینان افراد ارزشمندی هستند که برای دیگران اشتغال‌زایی می‌کنند و دولت با همین رویه سرمایه‌گذاران را جذب و موانع را برطرف می‌کند.

ضرورت تغییر نگاه به کارآفرینی و سرمایه‌گذاری/باید از واحدهای اقتصادی حمایت کرد

به گزارش دنیای اسرار، سید رضا مرتضوی استاندار اصفهان در نشست جلسه کارگروه امور زیربنایی استان اصفهان که به صورت ویژه به بررسی الحاق اراضی در محدوده شهرهای استان به منظور اجرای طرح جهش تولید مسکن اختصاص یافت اظهار کرد: ضروری است الحاق به محدوده شهرها به صورت کارشناسی و با در نظر گرفتن نظرات تخصصی انجام شود.

وی افزود: در اینگونه موارد بایستی به نحوی برنامه‌ریزی شود تا فرصت ساخت و ساز در ادامه هارمونی شهر فراهم باشد و از اکنون برای ساخت و سازهای آینده فکر شود‌.

مرتضوی عنوان کرد: باتوجه به سیاست جدی دولت مبنی بر ساخت مسکن، باید موانع موجود از مسیر برداشته شود و تمامی دستگاه‌های اجرایی ملزم هستند تا در زمان مقرر نسبت به استعلامات پاسخگو باشند.

استاندار اصفهان همچنین با تأکید بر برداشتن موانع فعالیت‌های اقتصادی در استان، گفت: اعتقاد ما این است که تا حدامکان و در چارچوب قانون همراه و حامی واحد‌های اقتصادی باشیم تا بتوانند بر مشکلات خود فائق آیند.

وی بیان داشت: دولت در بخش‌های مختلف هزینه می‌کند تا سرمایه‌گذاران را جذب و با انجام فعالیت‌های اقتصادی مشکل معیشت مردم حل شود؛ لذا باید نگاه ما این باشد که سرمایه‌گذاران‌ و کارآفرینان افراد ارزشمندی هستند که برای دیگران اشتغال‌زایی می‌کنند.

استاندار اصفهان عنوان کرد: برخی کشورها به دنبال جذب کارآفرینان ایرانی هستند و برای این جذب، همه همت خود را به کار گرفته‌اند لذا ضروری است موانع از سر راه کارآفرینان برداشته شود تا شاهد توسعه همه جانبه کشور باشیم.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.