تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۱
کد خبر : 30944

ضرورت ورود شهرداری به حوزه صنایع خلاق

ضرورت ورود شهرداری به حوزه صنایع خلاق

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان اعلام کرد: ضرورت ورود شهرداری به حوزه صنایع خلاق نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: ورود به حوزه صنایع خلاق و فناوری‌های نرم یکی از اقدامات اساسی پیش روی شهرداری است. به گزارش دنیای اسرار: ابوالفضل قربانی اظهار کرد: متأسفانه چه بپذیریم یا نه، اصفهان دچار عقب افتادگی

Print Friendly, PDF & Email

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان اعلام کرد:

ضرورت ورود شهرداری به حوزه صنایع خلاق

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: ورود به حوزه صنایع خلاق و فناوری‌های نرم یکی از اقدامات اساسی پیش روی شهرداری است.

به گزارش دنیای اسرار: ابوالفضل قربانی اظهار کرد: متأسفانه چه بپذیریم یا نه، اصفهان دچار عقب افتادگی شده و در این خصوص باید آسیب شناسی صورت گیرد تا نسبت به برطرف کردن مشکلات اقدام کنیم.

وی افزود: ورود به حوزه صنایع خلاق و فناوری‌های نرم یکی از اقدامات اساسی پیش روی شهرداری است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان بیان کرد: متاسفانه دچار کج فهمی در بسیاری از موضوعات و مسائل هستیم و حتی در جنبه‌های مثبت صحبت بزرگان نیز دچار بد فهمی می‌شویم.

وی ادامه داد: در مجامع علمی اعم از حوزه و دانشگاه با افرادی مواجه هستیم که می‌خواهند مشکلات امروز را با راه حل‌های دیروز برطرف کنند. در این راستا هیچ اتفاقی نخواهد افتاد علاوه بر این که مشکلات اضافه می‌شود.

قربانی تصریح کرد: نیاز به تبیین مسائل در جامعه نخبگانی ضروری است تا این مطلب به یک فرهنگ تبدیل شود.

وی افزود: چندی قبل زمانی که رهبر انقلاب بحث هوش مصنوعی را مطرح کردند، بلافاصله این موضوع به نظرم رسید که ایشان حداقل ۲۰۰ سال از زمان خودشان جلوتر هستند. این موضوع باید به یک مطالبه عمومی تبدیل شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: فناوری وجود دارد و اگر ما آن را انتخاب نکنیم خودش را با شکل و شمایلی که دیگران می‌خواهند به ما تحمیل می‌کند. قدرت در داشتن فناوری است.

قربانی گفت: مجموعه‌ای برای عملیاتی کردن راهکارها در حوزه صنایع خلاق شکل بگیرد که می‌تواند در فرصت باقی مانده از عمر شورا یکی از اقدامات خوب باشد.

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.