تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵
کد خبر : 7811

طرح ” آرامش” در پلیس اصفهان کلید خورد

طرح ” آرامش” در پلیس اصفهان کلید خورد

طرح “آرامش” در پلیس اصفهان کلید خورد  معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان از اجرای طرح “آرامش” با هدف کاهش سرقت های خرد در ایام نوروز ۹۸ خبر داد. به گزارش دنیای اسرار:سرهنگ” محسن عقیلی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: تحقیقات و تجربیات پلیس نشان می دهد که بیش

Print Friendly, PDF & Email

طرح “آرامش” در پلیس اصفهان کلید خورد

 معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان از اجرای طرح “آرامش” با هدف کاهش سرقت های خرد در ایام نوروز ۹۸ خبر داد.

به گزارش دنیای اسرار:سرهنگ” محسن عقیلی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: تحقیقات و تجربیات پلیس نشان می دهد که بیش از ۸۰ درصد سرقت های خرد جامعه نظیر سرقت اشیای داخل خودرو،کیف قاپی، جیب بری، دخل زنی، سرقت قطعات خودرو و…. توسط سخت معتادان تابلو و متجاهر رخ می دهد و انگیزه آنان نیز تامین هزینه مواد مصرفی خود است.

وی افزود: فرماندهی انتظامی استان اصفهان به منظور کاهش این نوع سرقت ها در ایام نوروز و ایجاد فضای امن و آرام برای شهروندان و مسافران نوروزی طرح “آرامش” را با هدف جمعآوری معتادان متجاهر در قرارگاه عملیاتی “اقدام و عمل” این فرماندهی طراحی و با هماهنگی سایر دستگاه ها و ارگان ها به مرحله اجرا گذاشت.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: در این طرح از تمام ظرفیت و توان یگان های انتظامی، واحدهای عملیاتی، یگان امداد و پلیس های تخصصی استفاده شده است.

وی از هماهنگی های لازم با بهزیستی، شهرداری ها، شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و دیگر دستگاه های مرتبط خبر داد و گفت: قرار است تا معتادان دستگیر شده در این طرح به کمپ های ترک اعتیاد تحویل شوند.

سرهنگ عقیلی بابیان اینکه طرح “آرامش” از ۱۵ اسفند ماه کلید خورده و تا ۱۵ فروردین ادامه خواهد داشت گفت:با توافق های صورت گرفته هزینه نگهداری معتادان در کمپ های ترک اعتیاد تامین شده و سعی خواهیم کرد تا در ایام نوروز ۹۸ هم چهره استان زیبای اصفهان را از وجود  معتادان تابلو پاک کرده و هم از وقوع سرقت های خرداحتمالی پیشگیری کنیم.

این مقام انتظامی با اشاره به پاسخگویی شبانه روزی پلیس ۱۱۰ استان در خصوص دریافت پیام ها و گزارش های مردمی گفت: از شهروندان گرامی انتظار داریم نهایت همکاری را با ماموران پلیس در اجرای بهتر این ماموریت داشته و هرگونه اخبار و اطلاعات از خرید و فروش و محل های مصرف مواد مخدر را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند تا اقدامات قانونی لازم با متخلفان سریعاً انجام شود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.