تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۵
کد خبر : 20549

طرح احداث دانشکده دندانپزشکی کلاسیک میکروسکوپی با حضور استاندار مازندران بررسی شد

طرح احداث دانشکده دندانپزشکی کلاسیک میکروسکوپی با حضور استاندار مازندران بررسی شد

احمد حسین زادگان، استاندار مازندران با اشاره به اینکه با اجرای این طرح شاهد تحولی در علم دندانپزشکی خواهیم بود، خاطرنشان کرد: زیرساخت ها و مختصات لازم برای اجرای این پروژه در استان وجود دارد و از پروژه های نو که زمینه ساز توسعه در بخش های مختلف باشد، حمایت می شود. ‎ به گزارش

Print Friendly, PDF & Email

احمد حسین زادگان، استاندار مازندران با اشاره به اینکه با اجرای این طرح شاهد تحولی در علم دندانپزشکی خواهیم بود، خاطرنشان کرد: زیرساخت ها و مختصات لازم برای اجرای این پروژه در استان وجود دارد و از پروژه های نو که زمینه ساز توسعه در بخش های مختلف باشد، حمایت می شود. ‎ به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، احمد حسین زادگان، استاندار مازندران در این نشست با اشاره به اینکه با اجرای این طرح شاهد تحولی در علم دندانپزشکی خواهیم بود، خاطرنشان کرد: زیرساخت ها و مختصات لازم برای اجرای این پروژه در استان وجود دارد و ضمن مثبت بودن نتایج مطالعات تخصصی و پیگیری های لازم؛ از اجرای آن در راستای توسعه آموزشی دندانپزشکی حمایت می شود.

وی گفت: با توجه به اینکه برای اجرای این پروژه نیاز به زمین مورد نیاز و استقرار آن در مراکز جمعیتی با دسترسی مناسب مردم و مراکز دانشگاهی هست، باید زمینه بهره گیری از امکانات دانشگاهی فراهم شود تا این طرح با توجه به اهمیت آن به بهترین نحو ممکن عملیاتی شود.

استاندار مازندران اظهار کرد: با توجه به اینکه فضاهای آموزشی دانشگاهی استان در مکان های مناسبی قرار گرفته است لذا استفاده از این ظرفیت و پروژه های نیمه تمام این حوزه در بهره برداری از این طرح اثرگذار است.

نماینده عالی دولت در استان، خاطر نشان کرد: دسترسی به فرودگاه و برقراری ارتباط با جامعه شهری و مراکز آموزشی دانشگاهی، متخصصین و رشته های علوم پزشکی و مرتبط در انتخاب مکان اجرای پروژه می بایست مدنظر قرار گیرد.

شکیبایی، مجری این طرح نیز با اشاره به این که این دانشکده یک مرکز کاملا تخصصی است و دانشجویان دارای زمینه و مدرک در این رشته را پذیرش می کند، افزود: این دانشکده از بخش های کلینیکال درمانی، تعلیمات و آموزش و … تشکیل می شود و حوزه تئوری و عملی با بهره گیری از اساتید سرآمد در این رشته ها را در بر می گیرد.

وی گفت: انتخاب مازندران بدلیل سوق الجیشی، نزدیکی به مرکز کشور و شرایط مساعد طبیعی و … بوده است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.