تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۵
کد خبر : 25322

طرح ترخیص موتورسیکلت های رسوبی در “اصفهان”

طرح ترخیص موتورسیکلت های رسوبی در “اصفهان”

به گزارش دنیای اسرار: مدیر خدمات و منابع و نمایندگی بنیاد تعاون ناجا در استان از طرح ترخیص موتورسیکلت های رسوبی در پارکینگ های اصفهان خبر داد. “لطف ا.. اکبری” از تمدید طرح ویژه ترخیص موتورسیکلت های رسوبی توقیفی به جز موتورسیکلت های دارای دستور قضائی در پارکینگ های استان اصفهان خبر داد و بیان

Print Friendly, PDF & Email


به گزارش دنیای اسرار: مدیر خدمات و منابع و نمایندگی بنیاد تعاون ناجا در استان از طرح ترخیص موتورسیکلت های رسوبی در پارکینگ های اصفهان خبر داد.

“لطف ا.. اکبری” از تمدید طرح ویژه ترخیص موتورسیکلت های رسوبی توقیفی به جز موتورسیکلت های دارای دستور قضائی در پارکینگ های استان اصفهان خبر داد و بیان داشت: به مالکان و متصرفان قانونی موتورسیکلت های رسوبی توقیفی که از تاریخ یکم فروردین ماه سال ۹۷ تا ۲۹ اسفند سال ۹۸ در پارکینگ های طرف قرارداد ناجا توقیف شده اند ۵۰ درصد تخفیف داده می شود.

وی افزود: به آن دسته از موتورسیکلت هایی که قبل از تاریخ ۲۹ اسفند ماه سال ۹۶ در پارکینگ های طرف قرارداد نیروی انتظامی توقیف شده اند نیز ۶۶ درصد تخفیف داده می شود.

مدیرخدمات و منابع و نمایندگی بنیاد تعاون ناجا در استان اصفهان خاطر نشان کرد: مالکان محترم جهت ترخیص موتورسیکلت خود با به همراه داشتن مدارک لازم به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه کنند.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.