تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۹:۰۳
کد خبر : 30431

طرح تفصیلی شهر “داران” در مرحله ابلاغ قرار دارد 

طرح تفصیلی شهر “داران” در مرحله ابلاغ قرار دارد 

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فریدن و بوئین میاندشت مطرح کرد؛ طرح تفصیلی شهر “داران” در مرحله ابلاغ قرار دارد رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فریدن و بوئین میاندشت با بیان اینکه تهیه طرح تفصیلی شهر داران به پایان رسیده است گفت: مطالعات و فازبندی پروژه باند دوم داران، بن، شهرکرد اتمام یافته

Print Friendly, PDF & Email

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فریدن و بوئین میاندشت مطرح کرد؛

طرح تفصیلی شهر “داران” در مرحله ابلاغ قرار دارد

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فریدن و بوئین میاندشت با بیان اینکه تهیه طرح تفصیلی شهر داران به پایان رسیده است گفت: مطالعات و فازبندی پروژه باند دوم داران، بن، شهرکرد اتمام یافته و اجرای پروژه به طور ویژه در حال پیگیری است.

به گزارش دنیای اسرار؛ عبدالرضا فرجی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فریدن و بوئین میاندشت در خصوص مجموعه اقدامات بعمل آمده در حوزه های کاری این اداره اظهار داشت: در حوزه شهرسازی و معماری، با توجه به اینکه شهرستان‌های فریدن و بویین و میاندشت در مجموع دارای چهار شهر می‌باشند، با پیگیری های بعمل آمده تهیه طرح تفصیلی شهر داران به پایان رسیده و در مرحله ابلاغ قرار دارد.

وی افزود: طرح تفصیلی شهرهای دامنه وافوس درحال پیگیری و بررسی در جلسات کمیته کارشناسی است همچنین برای شهر بویین میاندشت نیز پیگیر مراحل عقد قرار داد و تشکیل جلسات کمیته کارشناسی طرح تفصیلی هستیم.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فریدن و بوئین میاندشت در خصوص حوزه راهسازی این شهرستان با بیان اینکه مطالعات باند دوم داران، بن، شهرکرد تکمیل شده است اذعان داشت: این اداره به صورت ویژه پیگیر تکمیل باند دوم پلیس راه دامنه، داران، بویین میاندشت به الیگودرز است.

وی بیان داشت: مراحل واگذاری کارگاه‌های نیمه مزاحم شهری به شهرداری داران به میزان حدودا ۲۰ هکتار شروع و با توجه به قیمت گذاری کانون کارشناسان دادگستری استان اصفهان جهت واریز وجه به شهرداری شهر داران ابلاغ شده است، همچنین انجام مراحل مزایده دو قطعه زمین به میزان ۱۰ هزار متر مربع در شهر داران درحال پیگیری است.

فرجی با اشاره به اینکه واگذاری زمین جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن شهرستان فریدن در شهر داران به تعداد ۱۲۰پلاک مسکونی برای ۳۶۰متقاضی انجام شده گفت: ۹۰پلاک مسکونی به۱۸۰ نفر از متقاضیان این طرح در شهرستان بویین میاندشت واگذار شده است.

وی اضافه کرد: در مجموع هشت هکتار اراضی مازاد از ادارات دولتی شهرستان‌های فریدن و بویین میاندشت شناسایی و برای صدور سند به نام اداره راه وشهرسازی، به اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان معرفی شده است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.