تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۷
کد خبر : 33639

طرح جامع کاهش آلودگی هوا در اصفهان با جدیت دنبال شود

طرح جامع کاهش آلودگی هوا در اصفهان با جدیت دنبال شود

وزیر کشور: طرح جامع کاهش آلودگی هوا در اصفهان با جدیت دنبال شود دکتر وحیدی گفت: رفع مشکل آلودگی هوا ساده تر از معضل کمبود آب است زیرا تامین آب زمان بر است اما مقابله با آلودگی هوا با راهکارهای کارشناسی شده در سریع ترین زمان، عملیاتی می شود. به گزارش دنیای اسرار، دکتر احمدی

Print Friendly, PDF & Email

وزیر کشور:
طرح جامع کاهش آلودگی هوا در اصفهان با جدیت دنبال شود

دکتر وحیدی گفت: رفع مشکل آلودگی هوا ساده تر از معضل کمبود آب است زیرا تامین آب زمان بر است اما مقابله با آلودگی هوا با راهکارهای کارشناسی شده در سریع ترین زمان، عملیاتی می شود.

به گزارش دنیای اسرار، دکتر احمدی وحیدی وزیر کشور در پایان جلسه قرارگاه آب و بررسی مخاطرات فرونشست و آلودگی هوای اصفهان، گفت: در خصوص تأمین آب استان اصفهان، همانطور که قبلاً گفته شد پروژه‌های آبرسانی به استان با جدیت پیگیری و اجرا خواهد شد.
وی ادامه داد: در خصوص مخاطرات آلودگی هوا در استان نیز گزارشی که ارائه و تعداد روزهای پاک، سالم و ناسالم استان عنوان شد؛ گزارش تلخی بود در این راستا بایستی طرح جامع کاهش آلودگی هوا با جدیت دنبال شود.
وزیر کشور عنوان کرد: رفع مشکل آلودگی هوا ساده تر از معضل کمبود آب است زیرا تامین آب زمان بر است اما مقابله با آلودگی هوا با راهکارهای کارشناسی شده در سریع ترین زمان، عملیاتی می شود.
دکتر وحیدی افزود: در خصوص چالش های مدیریت بحران در استان اصفهان نیز اطلس مخاطرات استان در دست تنظیم است که اقدام شایسته تقدیری است.
وی ادامه داد: این اطلس هر چه سریع‌تر با دو رُکن اساسی دقت و عملیاتی بودن تنظیم و تدوین شود تا براساس آن تمامی طرح های بحران دنبال گردد.
وزیر کشور متذکر شد: در خصوص کم کاری سازمان هایی که پشتیبان مدیریت بحران هستند؛ اطلاعات جمع بندی و به وزارت کشور اعلام شود تا دستگاه‌ هایی که باید در شرایط بحران کمک رسان باشند و تامین منابع داشته باشند را به صورت مستقل پیگیری کنیم.
دکتر وحیدی خاطرنشان کرد: استان اصفهان در همه بحران های ملی در میدان بوده و فعالیت های ارزشمندی را در شرایط سخت سایر استان ها انجام داده که ارزشمند است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.