تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۱
کد خبر : 23206

طرح نذر هشتم در اصفهان کلید خورد

طرح نذر هشتم در اصفهان کلید خورد

 به گزارش دنیای اسرار:،مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان اصفهان گفت:طرح نذر هشتم به نیت امام رضا(ع) هشتمین امام شیعیان و با هدف رسیدگی بیشتر به مشکلات زندانیان و خانواده های آنان در اصفهان اجرایی می شود. مسعود دایی افزود:بر اساس این طرح که مورد تاکید ریاست سازمان زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور می باشد

Print Friendly, PDF & Email

 به گزارش دنیای اسرار:،مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان اصفهان گفت:طرح نذر هشتم به نیت امام رضا(ع) هشتمین امام شیعیان و با هدف رسیدگی بیشتر به مشکلات زندانیان و خانواده های آنان در اصفهان اجرایی می شود.

مسعود دایی افزود:بر اساس این طرح که مورد تاکید ریاست سازمان زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور می باشد مقرراست تا هشتم هرماه مدیرکل زندانها ومسئولان عالی قضایی استان همچنین خیرین به دیدار حداقل ۸ خانواده زندانی نیازمند بروند.

وی خاطرنشان کرد:در این دیدار ها مشکلات خانواده های زندانیان نیازمند به صورت میدانی و عملیاتی بررسی می شود و ان شالله تمام توان برای گره گشایی ورفع حوائج آنها به عمل خواهد آمد.

دایی ضمن قدردانی ازخیرین ونیکوکاران اصفهانی که در کشور سرآمد هستند، افزود:طرح نذز هشتم که برای اولین بار در اسنان اصفهان اجرامی شود زمینه را برای توسعه کمک های مردمی وگروههای جهادی ایجاد کرده و امیدواریم در سایر زمینه ها از قبیل توسعه اشتغال پایدار زندانیان و خانواده های آنان نیز اجرایی گردد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.