تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۹
کد خبر : 33446

طرح کهاب اجرا شده در منطقه اصفهان مورد بازدید گروه های مناطق قرار گرفت

طرح کهاب اجرا شده در منطقه اصفهان مورد بازدید گروه های مناطق قرار گرفت

    مدیر منطقه اصفهان گفت: با هدف الگو برداری و اجرای طرح کهاب، کارگروه های مناطق گیلان ، لرستان، کهکلویه و بویر احمد از طرح کهاب اجرا شده در انبار نفت شهید محمد منتظری اصفهان بازدید نمودند. به گزارش دنیای اسرار: عبدالله گیتی منش ، مدیر منطقه گفت: با هدف الگو برداری و اجرای

Print Friendly, PDF & Email

 

 

مدیر منطقه اصفهان گفت: با هدف الگو برداری و اجرای طرح کهاب، کارگروه های مناطق گیلان ، لرستان، کهکلویه و بویر احمد از طرح کهاب اجرا شده در انبار نفت شهید محمد منتظری اصفهان بازدید نمودند.

به گزارش دنیای اسرار: عبدالله گیتی منش ، مدیر منطقه گفت: با هدف الگو برداری و اجرای طرح کهاب، کارگروه های مناطق گیلان ، لرستان، کهکلویه و بویر احمد از طرح کهاب اجرا شده در انبار نفت شهید محمد منتظری اصفهان بازدید نمودند.

 

علیرضا صانعی ، رییس خدمات مهندسی منطقه نیز با تاکید بر لزوم اجرای طرح کهاب در انبار های نفت، ، اظهار داشت: بهره برداری از طرح کهاب و بازیافت بخارات بنزین در حین بارگیری نفتکش ها و تبدیل آن به بنزین مایع و بازگرداندن به چرخه مصرف ، طرحی اثربخش و دارای توجیه اقتصادی و فرایندی موثر در بهینه سازی انرژی و حفاظت محیط زیست می باشد.

 

صانعی با بیان این که انبار نفت شهید منتظری اصفهان از سال ۹۵ تاکنون با بهره برداری از طرح کهاب میزان قابل توجهی از بخارات بنزین را بازیافت و به چرخه توزیع سوخت بازگردانده است، خاطر نشان کرد: این منطقه آمادگی لازم و کافی برای همکاری با کارگروه های اعزامی از مناطق مختلف به منظور پیاده سازی طرح کهاب در مناطق دیگر را دارا می باشد.

 

ایشان با توجه به موقعیت منطقه اصفهان در اجرای پروژه های پایلوت و پژوهشی پیشنهاد نمود؛ واحدی با عنوان آموزش خوشه ای مناطق ، جهت برگزاری دوره های آموزشی مختلف دایر گردد که این موضوع مستلزم پیش بینی امکانات و نیروی انسانی مناسب می باشد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.