تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۹
کد خبر : 4139

طی حکمی رئیس جدید اداره گاز نجف آباد منصوب شد

طی حکمی رئیس جدید اداره گاز نجف آباد منصوب شد

پایگاه خبری دنیای اسرار      طی حکمی رئیس جدید اداره گاز نجف آباد منصوب شد   با حضور مدیرعامل، معاونین و تعدادی از مدیران شرکت گاز استان اصفهان مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره گاز شهرستان نجف آباد برگزار شد. به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان، مهندس علوی در این مراسم با

Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری دنیای اسرار

 

 

 طی حکمی رئیس جدید اداره گاز نجف آباد منصوب شد

 

با حضور مدیرعامل، معاونین و تعدادی از مدیران شرکت گاز استان اصفهان مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره گاز شهرستان نجف آباد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان، مهندس علوی در این مراسم با بیان اینکه تودیع و معارفه در هر مقام و جایگاه مدیریتی وجود دارد، افزود: تنها چیزی که از جایگاه مدیریتی فرد باقی می‌ماند عملکرد و خدمتی است که برای رضای خدا و مردم انجام شده است.

وی، با تقدیر از زحمات رئیس سابق اداره گازشهرستان نجف آباد بیان داشت:  وی در زمینه‌ ی توسعه خدمات  گازرسانی و تعامل با مشترکین، توانست با برنامه ریزی مناسب اقدامات شا یسته ی انجام دهد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: خوشبختانه نجف آباد از شهرستان های سبز استان می باشد و تمامی جمعیت آن از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

مهندس علوی، ضمن تبریک به عباس حشمتی، رئیس جدید اداره گاز شهرستان نجف آباد، ابراز امیدواری کرد که وی، با توجه به تجربیات خود بتواند در این شهرستان بزرگ نیز با ارائه خدمات خوبی در جهت  رضایتمندی مشترکین  تلاش نماید..

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، استفاده از ظرفیت مردم و مسئولین شهرستان  را در جهت نگهداری مناسب از تاسیسات گاز موثر دانست و تصریح کرد: برخورد مناسب با ارباب رجوع، توسعه گازرسانی به صنایع، تلاش در جهت وصول مطالبات با حفظ کرامت مشترکین، توجه به  انگیزه و رضایتمندی کارکنان  و… از جمله مواردی است که انتظارد می رود به درستی  و دقت بیشتری  مورد توجه ریاست اداره قرار گیرد.

مهندس علوی، همچنین با تاکید بر ترویج فرهنگ مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی تعامل با ادارات، فرمانداری و سایر نهاد های مردمی را  از دیگر توصیه های خود به رئیس جدید اداره گاز شهرستان نجف آباد برشمرد و افزود: بدون تعامل کاری صورت نمی‌گیرد و می‌طلبد با مدیران تعامل مطلوب جهت برطرف کردن موانع صورت پذیرد.

علوی، درپایان با توصیه به وحدت و همدلی، اختلاف را آفت خدمت رسانی دانست و گفت: اگر در مجموعه اختلافی بروز کند، دیگر نمی‌توان کارمناسبی انجام داد.

در این مراسم با قرائت حکم انتصاب عباس حشمتی به عنوان رئیس اداره گاز نجف آباد،و از زحمات علی عنایتی رئیس سابق این اداره تقدیر به عمل آمد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.