تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۹:۵۲
کد خبر : 32493

طی مراسمی ۱۱۰ دستگاه یخچال باحضور فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) به خانوادهای نیازمندان اصفهان اهداشد

طی مراسمی ۱۱۰ دستگاه یخچال باحضور فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) به خانوادهای نیازمندان اصفهان اهداشد

به گزارش دنیای اسرار:صبح امروز سردار محمد زهرایی رییس سازمان بسیج سازندگی کشور، در حاشیه مراسم اهدای ۱۱۰ یخچال به نیازمندان، اظهار کرد: ممکن است امروز برخی جزو گروه‌هایی نباشند که با امام حسین(ع) مخالفت کردند اما جزو بی‌تفاوت‌هایی محسوب می‌شوند که باعث شدند بستر‌هایی برای قتال اتفاق بیفتد و آن‌هایی که از اساس با

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:صبح امروز سردار محمد زهرایی رییس سازمان بسیج سازندگی کشور، در حاشیه مراسم اهدای ۱۱۰ یخچال به نیازمندان، اظهار کرد: ممکن است امروز برخی جزو گروه‌هایی نباشند که با امام حسین(ع) مخالفت کردند اما جزو بی‌تفاوت‌هایی محسوب می‌شوند که باعث شدند بستر‌هایی برای قتال اتفاق بیفتد و آن‌هایی که از اساس با امام مشکل داشتند فرصت برای جنگ با سیدالشهدا پیدا کنند.

وی افزود: بنابراین باید مراقبت‌هایی صورت بگیرد که اولین مراقبت این است که بی‌تفاوت نباشیم و مراقبت بعدی بیعت است که در زیارت عاشورا، زیارت امین‌الله و در دعای عهد با همه وجود عهد می‌بندیم و بیعت می‌کنیم.

زهرایی در ادامه اظهار داشت: اغتشاشات به ما آموخت که دشمن به درستی تشخیص داده است که کجا را باید هدف قرار دهد، همه شعارهایی که دادند علیه ولایت بود و تمام اقداماتی که در کف میدان انجام دادند علیه مردم بود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی با اشاره به سعی دشمن برای فاصله انداختن بین ولایت و مردم، افزود: در برابر این اقدام دشمن باید خیلی شفاف از ولایت دفاع کنیم که بعضی نتوانستند این کار را در زمان خودش انجام دهند، اگر در لشکر امام حسین( ع) نباشی بعدش هر چه باشی و قبلش هر چه بودی فایده ندارد چرا که باید در زمانش باشی.

وی گفت: اگر می‌خواهید در بیعت با امام زمان(ع) و نائبش قدم بردارید باید با مردم باشید و این یعنی خدمت به مردم، کاری که یکی از نمونه‌هایش امروز با اهدای ۱۱۰ دستگاه یخچال به نیازمندان انجام خواهد شد.

زهرایی با اشاره به فرمان رهبر معظم انقلاب در خصوص نهضت خدمت مومنانه، گفت: بسیج با کمک نهادهای انقلابی مثل کمیته امداد امام خمینی(ره)، ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، بنیاد مستضعفان کمک مومنانه را محقق کرد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی تصریح کرد: آنقدر مردم در کمک‌های مومنانه خوش درخشیدند که حضرت آقا فرمودند: این رزمایش نبود، نهضت عمومی بود و باید ادامه پیدا کند، ادامه پیدا کرد و امروز که ما خدمت شما هستیم نهضت مومنانه از بسته معیشتی به ۱۲ نوع خدمت رسیده است.

وی تاکید کرد: همه باید تلاش کنیم جزو منتظران واقعی امام زمان(عج) باشیم و با عمل، رفتار و نیات خودمان هر کاری را که انجام می‌دهیم هدیه کنیم به امام زمان(عج) و اگر به این نقطه برسیم که کارهایی که انجام می‌دهیم در محضر امام زمان(عج) است و این را هدیه کنیم به آن حضرت، برکت و خلوصمان چند برابر می‌شود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.