تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸
کد خبر : 6461

طی ۴۰ سال پس از انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی محقق شد :

طی ۴۰ سال پس از انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی محقق شد :

طی ۴۰ سال پس از انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی محقق شد : دنیای اسرار: ازآغاز فعالیت شرکت آب وفاضلاب استان اصفهان  در  سال  ۱۳۴۴ تا سال ۱۳۵۷ حدود ۱۶۸ هزار نفر تحت پوشش خدمات شبکه فاضلاب قرار گرفتند این در حالیست که پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تا کنون بیش از ۲ میلیون و

Print Friendly, PDF & Email

طی ۴۰ سال پس از انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی محقق شد :

دنیای اسرار: ازآغاز فعالیت شرکت آب وفاضلاب استان اصفهان  در  سال  ۱۳۴۴ تا سال ۱۳۵۷ حدود ۱۶۸ هزار نفر تحت پوشش خدمات شبکه فاضلاب قرار گرفتند این در حالیست که پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تا کنون بیش از ۲ میلیون و ۹۷۸ هزار و ۵۴۲ نفر در استان اصفهان از خدمات شبکه فاضلاب بهره مند شدند
مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان اصفهان با بیان اینکه ۵۳ سال از ارائه خدمات شبکه فاضلاب در اصفهان می گذرد اعلام کرد:  اصفهان اولین شهر در کشور بوده که شبکه فاضلاب در آن اجراء گردیده است ، همچنین  استان اصفهان با اجرای ۴۲۲ کیلومتر خطوط شبکه فاضلاب بیشترین میزان خطوط اجراء شده در کشور را به خود اختصاص داده است که  ۱۳ درصد خطوط شبکه فاضلاب اجراء شده  در کشور را شامل  می شود .
مهندس هاشم امینی با اشاره به  اجرای خطوط شبکه فاضلاب در دوران ۴۰ ساله انقلاب اسلامی اعلام کرد:از سال ۴۴ تا سال ۵۷ حدود هزار و۳۵ کیلومتر شبکه فاضلاب در استان اصفهان اجراءشده بوددر حالیکه از سال ۵۷ تا کنون بیش از ۸ هزار و ۸۴ کیلومتر شبکه فاضلاب در استان عملیاتی شد که بیانگر افزایش ۸ برابری اجرای شبکه فاضلاب در دوران پس از انقلاب می باشد.
وی افزود: از سال ۴۴ تا سال ۵۷ حدود ۵۶ هزار انشعاب فاضلاب به مشترکین واگذار شددر حالیکه از سال ۵۷  تا کنون به ۶۶۸ هزار و ۵۷۱ متقاضی شبکه فاضلاب واگذار شد که افزایش ۱۲ برابری را طی دوران ۴۰ ساله انقلاب اسلامی نشان می دهد. این در حالیست که در حال حاضر ۷۰ درصد  مشترکین تحت پوشش خدمات شبکه فاضلاب دراستان اصفهان قرار دارند.
وی با بیان اینکه در حال حاضر ۲۵ تصفیه خانه فاضلاب در استان اصفهان در مدار بهره برداری قراردارد خاطرنشان ساخت: هم اکنون استان اصفهان با ۲۵ تصفیه خانه فاضلاب در مدار بهره برداری رتبه نخست تعداد تصفیه خانه فاضلاب را در کشور دارد که ۱۲ درصد تصفیه خانه های فاضلاب را  در کشور شامل می شود.
مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان اصفهان تامین آب شرب  پایدار مشترکین را یکی از اولویت ها برشمرد و اظهار داشت: از سال ۵۷ تا کنون  جمعیت تحت پوشش طرح آبرسانی اصفهان بزرگ ۴ میلیون و ۱۵۵ هزار و ۴۶۲ نفر می باشد در صورتی که از سال ۴۴ تا سال ۵۷ تنها ۳۵۰ هزاز نفر تحت پوشش شبکه آبرسانی شرکت آب وفاضلاب قرارداشتند که این امر نشان دهنده افزایش ۱۲ برابری تعداد جمعیت تحت پوشش شبکه آبرسانی از بدو انقلاب تا کنون بوده است.
وی چگونگی تامین آب شرب مردم را در استان اصفهان بسیار حائز اهمیت دانست وخاطر نشان ساخت:استان اصفهان ازجمله استانهای مهاجرپذیر می باشد که همه ساله با رشد جمعیت روبرو است براین اساس تامین آب شرب مشترکین در این استان بسیار حائز اهمیت بوده است و دراین زمینه  از بدو تاسیس شرکت تا سال ۵۷ حدود ۱۵ حلقه چاه آب حفر شد ولی از سال ۵۷ تا کنون ۲۰۷ حلقه چاه آب حفر گردید که افزایش ۱۴ برابری حفر چاه در این دوران را نشان می دهد .
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان اعلام کرد:حجم مخازن آب در استان اصفهان طی ۴۰ سال پس از پیروزی انقلاب ۲۷ برابر افزایش یافت بطوریکه از سال ۴۴ تا سال ۵۷ ، حجم مخازن ۳۵ هزار مترمکعب بوده در حالیکه این رقم از سال ۵۷ تا کنون به ۹۳۹ هزار و ۴۲۰ مترمکعب افزایش یافت.   
مهندس هاشم امینی به افزایش ۱۰ برابری واگذاری انشعاب آب در دوران ۴۰ ساله انقلاب شکوهمند اسلامی پرداخت و تصریح کرد: از سال ۵۷ تا کنون  به بیش از یک میلیون و ۱۳۵ هزار و ۸۲۷ مشترک انشعاب آب به مشترکین واگذار شده  در صورتیکه از سال ۴۴ تا سال ۵۷ به ۱۱۴ هزار مشترک انشعاب آب واگذار شده بود.
وی افزود: از سال ۴۴ تا سال ۵۷ فقط هزارو ۴۱۰ کیلومتر شبکه آب در استان اصفهان اجراء شده بود در حالیکه از سال ۵۷ تا به امروز بیش از ۱۴ هزار و ۲۶۷ کیلومتر شبکه آب در استان عملیاتی شد که رشد ۱۰ برابری اجرای شبکه آب در استان را پس از پیروزی انقلاب اسلامی نشان می دهد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.