تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۷:۳۲
کد خبر : 29272

عزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار اصفهان همزمان با هفته هلال احمر

عزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار اصفهان همزمان با هفته هلال احمر

به گزارش دنیای اسرار:رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان گفت: همزمان با هفته هلال احمر کاروان سلامت این جمعیت با هدف خدمت‌رسانی و ارتقاء سطح سلامت خانواده های محروم به محلات کم‌برخوردار ملکشهر اصفهان اعزام شد. به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان، شهریار انصاری طادی اظهار کرد: همزمان با هفته هلال احمر

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان گفت: همزمان با هفته هلال احمر کاروان سلامت این جمعیت با هدف خدمت‌رسانی و ارتقاء سطح سلامت خانواده های محروم به محلات کم‌برخوردار ملکشهر اصفهان اعزام شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان، شهریار انصاری طادی اظهار کرد: همزمان با هفته هلال احمر به همت داوطلبان این جمعیت و با همکاری خانه هلال دفتر تسهیلگری و توسعه محلی ناصرخسرو کاروان سلامت متشکل از  پزشکان عمومی و تخصصی ، سلامت یاران، کارشناسان شنوایی‌سنجی ، اورتوپد فنی و توانبخشی ، به منطقه کم برخوردار ملکشهر اعزام شد.

وی با اشاره به این که  جمعاً ۲۹۱ نفر از ساکنان منطقه از خدمات رایگان پزشکی، سلامت و مشاوره‌ای این کاروان بهره‌مند شدند، تصریح کرد: ۱۱۵ نفر توسط پزشکان عمومی و تخصصی ویزیت رایگان شده و  ۴۵ نفر نیز از خدمات مشاوره ای استفاده کردند.

انصاری طادی به خدمات ارائه شده به ۳۵ نفر از مراجعه کنندگان توسط کارشناسان ارتوپد فنی اشاره کرد و افزود: همچنین در قالب این کاروان سلامت، تشخیص صافی کف پا به تعداد ۱۵نفر ، شنوایی ‌سنجی به تعداد ۳۶ نفر و غربالگری بیماری‌های شایع زنان به تعداد ۴۵ نفر صورت گرفت.

رئیس جمعیت شهرستان اصفهان با بیان اینکه هفته هلال احمر امسال مصادف با یکصدمین سال تاسیس جمعیت هلال احمر با شعار “یک قرن خدمت بی منت” در کشور عزیزمان است ، خاطر نشان کرد : کاروان های سلامت یکی از مصادیق خدمات بی منت هلال احمر است

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.