تاریخ انتشار : شنبه ۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۷:۳۳
کد خبر : 32085

عزت و اقتدار امروز نظام حاصل جانفشانی پاسداران و جانبازان است

عزت و اقتدار امروز نظام حاصل جانفشانی پاسداران و جانبازان است

فرمانده انتظامی استان اصفهان: عزت و اقتدار امروز نظام حاصل جانفشانی پاسداران و جانبازان است   فرمانده انتظامی استان اصفهان در پیامی ضمن گرامیداشت روز پاسدار و روز جانباز ، عزت و اقتدار امروز نظام را حاصل جانفشانی پاسداران و جانبازان عزیز در تمام برحه های حساس انقلاب دانست.   به گزارش دنیای اسرار: در پیام

Print Friendly, PDF & Email

فرمانده انتظامی استان اصفهان:

عزت و اقتدار امروز نظام حاصل جانفشانی پاسداران و جانبازان است

 

فرمانده انتظامی استان اصفهان در پیامی ضمن گرامیداشت روز پاسدار و روز جانباز ، عزت و اقتدار امروز نظام را حاصل جانفشانی پاسداران و جانبازان عزیز در تمام برحه های حساس انقلاب دانست.

 

به گزارش دنیای اسرار: در پیام سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان اصفهان که در آستانه روز پاسدار و روز جانباز صادر شده آمده است:

 

« نام گذاری روز ولادت امام حسین(ع) به نام روز پاسدار و روز ولادت ابوالفضل العباس به نام روز جانباز فرصت مغتنمی است تا از فداکاری ها، تلاش ها، زحمات و جانفشانی های پاسداران و جانبازان عزیز به نحو شاسته قدردانی کرده و یاد و خاطره شهدای پاسدار و شهدای جانباز را گرامی بداریم.

 

امروز پاسداران عزیز به واسطه حمایت از مظلومان و محرومان و خدمات شایسته ای که در راستای پاسداری از ارزش های ناب الهی می کنند مورد خشم و غضب دشمنان و نظام های استکباری قرار گرفته و خار در چشم معاندان و مخالفان نظام هستند. اما ما هرگز از یاد نخواهیم برد که عزت و اقتدار امروز نظام نتیجه جانفشانی پاسداران و جانبازان گرانقدر در همه برحه های حساس انقلاب از ابتدا تا کنون است.

 

بی شک شهید شدن و جانباز شدن در راه حفظ اسلام و ولایت افتخاری است که نصیب هر کسی نمی شود و خدا را شاکریم که باب شهادت و جانبازی همچنان باز است و رزمندگان عرصه نظم و امنیت با چنین روحیه ای وارد این عرصه می شوند و همه چیزشان را فدای پاسداری از حریم وحرم نظام مقدس جمهوری اسلامی می کنند.

 

امروز پلیس هم پاسدار نظام مقدس جمهوری اسلامی است ومنشورکار آنها تأسی به سیره و روش امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل العباس (ع) است.

 

اینجانب فرا رسیدن سالروز میلاد با سعادت حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار و همچنین میلاد حضرت ابوالفضل (ع) که به عنوان روز جانباز نامگذاری شده را به همه پاسداران و جانبازان عزیز استان اصفهان تبریک می گویم و امیدواریم بتوانیم راه این عزیزان را پیش ببریم و قدم های موثری در مسیر حفظ نظام جمهوری اسلامی و پیروی از فرامین ولی امر مسلمین جهان برداریم و سربازانی مخلص در رکاب امام زمان (عج) باشیم.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.