تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۱
کد خبر : 27879

عضویت افتخاری کارکنان پلیس و خانواده های آنها در کتابخانه های شهرداری اصفهان

عضویت افتخاری کارکنان پلیس و خانواده های آنها در کتابخانه های شهرداری اصفهان

به گزارش دنیای اسرار: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان با اشاره به امضای تفاهم نامه همکاری بین این معاونت و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان از عضویت افتخاری کارکنان پلیس و خانواده های آنان در کتابخانه های متعلق به شهرداری اصفهان خبر داد. سرهنگ” جهانگیر کریمی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه

Print Friendly, PDF & Email


به گزارش دنیای اسرار: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان با اشاره به امضای تفاهم نامه همکاری بین این معاونت و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان از عضویت افتخاری کارکنان پلیس و خانواده های آنان در کتابخانه های متعلق به شهرداری اصفهان خبر داد.

سرهنگ” جهانگیر کریمی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی و به منظور ارتقای فرهنگ کتاب خوانی و ارتقای سطح آگاهی شهروندان و بهره مندی کارکنان پلیس از کتابخانه های شهرداری تفاهم نامه ای بین معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان منعقد شد.

وی افزود: براساس این تفاهم نامه تمامی کارکنان پلیس استان و خانواده های آنها به عضویت افتخاری در کتابخانه های متعلق به شهرداری اصفهان در آمده و به صورت رایگان می توانند از کتابهای این کتابخانه ها بهره مند شوند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان، طرح مبادله کتاب شهروند به منظور تقویت کتابخانه یگان های انتظامی استان و ارائه مشاوره کتابخانه ای در خصوص سازماندهی و ساماندهی کتابخانه تخصصی معاونت اجتماعی و همچنین تبادل اطلاعات در راستای تهیه اطلس آسیب های اجتماعی شهرستان را از دیگر مفاد این تفاهم نامه برشمرد.

این مقام انتظامی عنوان داشت: همچنین، معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان هم متعهد شد تا خدمات مشاوره رایگان در زمینه های انتظامی، حقوقی، جرایم سایبری و … توسط کارشناسان مرکز مشاوره ارامش وابسته به این معاونت به کارکنان سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان انجام شود.

کریمی با اشاره به پیشگامی معاونت اجتماعی پلیس استان اصفهان در زمینه اقدامات فرهنگی و اجتماعی در خصوص همکاری و تعامل با تمامی دستگاه ها و نهادهای فرهنگی و اجتماعی استان اعلام آمادگی کرد و اظهار داشت: پلیس معتقد است که با کارهای فرهنگی و ارتقای سطح دانش و آگاهی شهروندان بهتر می توان امنیت و آرامش را در جامعه برقرار کرد و قطعاً تاثیر اقدامات فرهنگی بیشتر از کارهای سلبی است.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.