تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱
کد خبر : 11192

عطاری در اصفهان به جرم فروش غیر مجاز داروهای ترک اعتیاد پلمپ شدند

عطاری در اصفهان به جرم فروش غیر مجاز داروهای ترک اعتیاد پلمپ شدند

عطاری در اصفهان به جرم فروش غیر مجاز داروهای ترک اعتیاد پلمپ شدند  به گزارش دنیای اسرار:رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان از پلمپ ۱۰ عطاری به جرم فروش غیر مجاز متادون و داروهای ترک اعتیاد با حکم مقام قضائی و برخورد قانونی با متصدیان آن ها خبر داد. سرهنگ” غلامحسین صفری”

Print Friendly, PDF & Email

عطاری در اصفهان به جرم فروش غیر مجاز داروهای ترک اعتیاد پلمپ شدند

 به گزارش دنیای اسرار:رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان از پلمپ ۱۰ عطاری به جرم فروش غیر مجاز متادون و داروهای ترک اعتیاد با حکم مقام قضائی و برخورد قانونی با متصدیان آن ها خبر داد.

سرهنگ” غلامحسین صفری” در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: اخیراً رویه ای در دستگاه قضایی به صورت پررنگ دنبال می شود و آن هم پلمپ مکان هایی است که در آن ها خرید و فروش یا مصرف مواد مخدر صورت می گیرد.

وی افزود: اگر چنانچه چنین مکان هایی مشاهده شوند بلافاصله به دستور مقام قضائی پلمپ شده و برروی آنها نیز بنر نصب می شود و تا اطلاع ثانوی پلمپ باقی خواهد ماند .

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان اظهار داشت: در یک ماهه گذشته ۱۰ باب مغازه در شهر اصفهان که بیشتر آن ها هم عطاری بودند به علت فروش متادون و داروهای ترک اعتیاد غیر مجاز با دستور مقام قضائی پلمپ شدند.

سرهنگ صفری بیان کرد: رصد های اطلاعاتی ما نشان می دهد متاسفانه تعدادی از عطاری ها به این امر رو آورده اند که در حال شناسایی تک تک آن ها هستیم و تا به زودی تمامی آن ها نیز پلمپ و با متصدیانشان برخورد قانونی صورت می گیرد.

این مقام انتظامی، به کسانی که محیط منزل و مغازه خود را به محلی برای خرید و فروش و یا مصرف مواد مخدر تبدیل می کنند هشدار داد و گفت: این گونه نیست که ما ندانیم یا مردم اطلاعاتی در این زمینه به ما ندهند و بنابر این مطمئن باشند اگر هرگونه فعالیت پنهانی و زیرپوستی آنها از دید پلیس مخفی نمی ماند و به زودی با برخورد قانونی ماموران روبرو خواهند شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر بیان کرد: پلمپ منازلی که به مکانی برای خرید و فروش یا مصرف مواد مخدر تبدیل شده باشند نیز در حال اجرایی شدن است البته یک مقدار محدودیت هایی در این زمینه وجود دارد که در حال رفع آن ها هستیم و ان شاء الله با قدرت این موضوع را دنبال خواهیم کرد .

سرهنگ صفری، در پایان از مردم خواست چنانچه اطلاعاتی در این زمینه دارند موضوع را با ذکر مستندات و آدرس دقیق محل از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ و یا خط مستقیم ۲۱۸۲۵۴۶۲ که به منظور دریافت گزارشات مردمی اختصاص یافته در اختیار ماموران ما قرار دهند تا پیگیری های لازم صورت گرفته و برخورد های قانونی با این گونه افراد انجام شود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.