تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۳
کد خبر : 32381

علت مسمومیت دانش آموزان مدرسه پیام شاهد اصفهان مشخص شد

علت مسمومیت دانش آموزان مدرسه پیام شاهد اصفهان مشخص شد

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان اصفهان در خصوص مسمومیت دانش آموزان مدرسه پیام شاهد اصفهان توضیحاتی را ارائه داد. به گزارش دنیای اسراربه نقل ازمهر:جلال سلمانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص اتفاقات روز گذشته مدرسه پیام شاهد ناحیه یک شهر اصفهان اظهار داشت: پس از بررسی‌های دقیق مشخص

Print Friendly, PDF & Email

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان اصفهان در خصوص مسمومیت دانش آموزان مدرسه پیام شاهد اصفهان توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش دنیای اسراربه نقل ازمهر:جلال سلمانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص اتفاقات روز گذشته مدرسه پیام شاهد ناحیه یک شهر اصفهان اظهار داشت: پس از بررسی‌های دقیق مشخص شد که یکی از دانش‌آموزان به‌واسطه انتشار گاز فلفل در فضا باعث بدحال شدن تعدادی از دانش‌آموزان ابن آموزشگاه شده است.

وی ادامه داد: یکی از دانش‌آموزان این مدرسه با استفاده از اسپری فلفل موجب شد تا بوی این اسپری در قسمتی از فضای آموزشگاه استشمام شود و موجب نگرانی تعدادی از دانش‌آموزان شد.

سلمانی اضافه کرد: ازآنجایی‌که سلامت کلیه دانش‌آموزان حاضر در مدرسه برای عوامل مدرسه ارجحیت دارد، مسئولان مدرسه بلافاصله با اورژانس تماس گرفته تا از سلامت کلیه دانش‌آموزان اطمینان حاصل کنند.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان بیان داشت: دانش‌آموز مذکور شناسایی شده و تمامی دانش‌آموزان باحال خوبی روانه منزل شدند.

وی خاطرنشان کرد: خانواده بزرگ آموزش و پرورش استان اصفهان به‌ویژه دانش‌آموزان و والدین از توجه به اخبار کذب و شایعاتی که باهدف ایجاد دلهره، استرس و سلب اعتماد از محیط آموزشی در حال انتشار است پرهیز نموده و اخبار مربوط به مدارس را از طریق مسیرهای ارتباطی معتبر پیگیری کنند.

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.