تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۵
کد خبر : 20382

غارتگران میراث فرهنگی کشور در “خوروبیابانک” دستگیر شدند

غارتگران میراث فرهنگی کشور در “خوروبیابانک” دستگیر شدند

 فرمانده انتظامی شهرستان خوروبیابانک از دستگیری اعضای باند ۶ نفره غارتگران میراث فرهنگی که در حال حفاری غیرمجاز در یکی منازل قدیمی روستای تاریخی بیاضه بودند خبرداد. به گزارش  دنیای اسرار، سرهنگ جواد افشاری در تشریح این خبر گفت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان خور و بیابانک شب گذشته با اشرافیت و هوشمندی بالای خود از

Print Friendly, PDF & Email

 فرمانده انتظامی شهرستان خوروبیابانک از دستگیری اعضای باند ۶ نفره غارتگران میراث فرهنگی که در حال حفاری غیرمجاز در یکی منازل قدیمی روستای تاریخی بیاضه بودند خبرداد.

به گزارش  دنیای اسرار، سرهنگ جواد افشاری در تشریح این خبر گفت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان خور و بیابانک شب گذشته با اشرافیت و هوشمندی بالای خود از انجام حفاری غیرمجاز توسط اعضای یک باند گنج یاب در یکی از منازل قدیمی روستای تاریخی “بیاضه”، مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از اخذ مجوز از مقام قضائی به همراه نماینده میراث فرهنگی ، در محل حضور یافته و در یک اقدام به موقع و ضربتی ۶ نفر که در حال حفاری غیر مجاز بودند را دستگیر و در بازرسی از محل ابزار آلات حفاری را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خوروبیابانک با تقدیر و تشکر از همکاری خوب مردم ، از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعاتی در رابطه با سودجویان و غارتگران میراث فرهنگی را از طریق تماس با مرکز فوریت های پلیسی۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.