تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۴
کد خبر : 32808

آغاز عملیات آسفالت جاده محور دهق- میمه

آغاز عملیات آسفالت جاده محور دهق- میمه

معاون فنی و راه روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان از آغاز عملیات آسفالت جاده محور دهق- میمه خبر داد. به گزارش دنیای اسرار، سعید خدابخشی اظهار کرد: عملیات آسفالت جاده خیرساز دهق- میمه به طول ۳۸ کیلومتر آغاز شد. وی اعتبار پیش بینی شده برای آسفالت این محور را

Print Friendly, PDF & Email

معاون فنی و راه روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان از آغاز عملیات آسفالت جاده محور دهق- میمه خبر داد.
به گزارش دنیای اسرار، سعید خدابخشی اظهار کرد: عملیات آسفالت جاده خیرساز دهق- میمه به طول ۳۸ کیلومتر آغاز شد.
وی اعتبار پیش بینی شده برای آسفالت این محور را بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: کلیه اقدامات مربوطه از جمله بیس، زیرسازی، ابنیه فنی و … با همت خیر راه ساز انجام شده است و عملیات آسفالت این محور نیز توسط اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان انجام می شود.
خدابخشی هدف از اجرای این پروژه را اتصال منطقه غرب و شمال استان از طریق بخش مهردشت- نجف آباد به سمت میمه عنوان کرد.
معاون فنی و راه روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان گفت: با تکمیل این پروژه مسیر دسترسی منطقه مهردشت به میمه حدود ۴۰ کیلومتر کوتاه تر خواهد شد.
خدابخشی تصریح کرد: ارتقای ایمنی تردد کاربران جاده ای و همچنین رضایتمندی مردم از دیگر اهداف مد نظر در کلیه پروژه های راهداری است.
وی با استقبال از حضور خیرین راه ساز برای ارتقا ایمنی تردد در محورهای مواصلاتی استان اصفهان خاطر نشان کرد: با توجه به محدودیت های منابع مالی برای بهسازی محورهای مواصلاتی استان، حضور خیرین راه ساز می تواند راهگشا باشد.

خبرنگار:علیرضاهژبری

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.