تاریخ انتشار : جمعه ۲ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۴
کد خبر : 31083

غرفه آبفای استان اصفهان؛ غرفه برتر در جشنواره پژوهش و فناوری صنعت آبفای کشور

غرفه آبفای استان اصفهان؛ غرفه برتر در جشنواره پژوهش و فناوری صنعت آبفای کشور

به گزارش دنیای اسرار:با اهدای تندیس و لوحی با امضای مدیر کل دفتر تحقیقات، توسعه فناوری و ارتباط با صنعت، آبفای استان اصفهان موفق به کسب عنوان «غرفه برتر» در جشنواره پژوهش و فناوری صنعت آب و فاضلاب کشور شد.   عنوان غرفه برتر به دلیل طرح های ارائه شده در جشنواره، کیفیت پاسخگویی به

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:با اهدای تندیس و لوحی با امضای مدیر کل دفتر تحقیقات، توسعه فناوری و ارتباط با صنعت، آبفای استان اصفهان موفق به کسب عنوان «غرفه برتر» در جشنواره پژوهش و فناوری صنعت آب و فاضلاب کشور شد.

 

عنوان غرفه برتر به دلیل طرح های ارائه شده در جشنواره، کیفیت پاسخگویی به بازدید کنندگان و طراحی غرفه، به شرکت آبفای استان اصفهان تعلق گرفت.

 

در بخشی از متن لوح اهدایی با امضای احمد سیاحی آمده است: بی تردید خودکفایی و توسعه صنعت آب و فاضلاب کشور بدون پشتوانه و اتکا به پژوهش و فناوری میسر نبوده و تلاش و کوشش مدیران، فناوران و متخصصان در این عرصه شایسته تقدیر می باشد.

 

گفتنی است در این جشنواره که در تاریخ ۲۷ الی ۲۹ آذر ماه سال جاری برگزار گردید، ۱۲ طرح پژوهشی از سوی آبفای استان اصفهان رونمایی شد، همچنین از سوی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور، زهره صهبایی رئیس گروه دفتر تحقیقات آبفای استان اصفهان به عنوان رئیس گروه برتر دفتر تحقیقات صنعت آبفای کشور معرفی گردید.

 

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.