تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۲
کد خبر : 11708

غرق شدن پدری با ۲ فرزندش در سد “کهنک” اصفهان

غرق شدن پدری با ۲ فرزندش در سد “کهنک” اصفهان

غرق شدن پدری با ۲ فرزندش در سد”کهنک” اصفهان فرمانده انتظامی شهرستان اردستان از جان باختن مردی به همراه ۲ فرزندش به دلیل بی احتیاطی در کنار سد روستای “کهنک” خبر داد. به گزارش دنیای اسرار: سرهنگ “غلامرضا هاشمی زاده” با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی تماس تلفنی شهروندی با مرکز فوریت های

Print Friendly, PDF & Email

غرق شدن پدری با ۲ فرزندش در سد”کهنک” اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان از جان باختن مردی به همراه ۲ فرزندش به دلیل بی احتیاطی در کنار سد روستای “کهنک” خبر داد.

به گزارش دنیای اسرار: سرهنگ “غلامرضا هاشمی زاده” با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی تماس تلفنی شهروندی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر غرق شدن مردی به همراه ۲ فرزندش در سد روستای “کهنک” بلافاصله ماموران به محل اعزام شدند.

وی افزود: ماموران در محل با خانمی مواجه شدند که عنوان کرد به همراه همسر و ۲ فرزند (دختر و پسرش) برای استراحت به این محل آمده بودند و پدر خانواده به منظور تفریح و سرگرمی فرزندانش را از حفاظ سد عبور داد.

این مقام انتظامی عنوان کرد: بنابر گفته های این خانم، به دلیل لغزنده بودن دیواره کناره سد هر ۲ فرزندش به داخل سد سرخورده و همسرش برای بیرون آوردن آن ها به داخل آب رفت اما هر ۳ نفر به دلیل عمق زیاد و شدت موج آب غرق شده و جان خود را از دست دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان با بیان اینکه با همکاری ماموران، عوامل آتش نشانی و تیم های غواص در محل حضور یافتند کهتلاش آن ها برای یافتن اجساد غرق شدگان در حال انجام است، به کسانی که برای تفریحو استراحت به حاشیه سدها و حاشیه رودخانه ها می روند هشدار داد و گفت: به شهروندان توصیه می کنیم در همه حال مراقب فرزندان خود باشند و هنگام سپری کردن اوقات فراغتجوانب احتیاط را به کار بسته تا چنین حوادث ناگواری برای آن ها پیش نیاید.#

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.