تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵
کد خبر : 20275

فراخوان جایزه جهانی شهرهای صلح‌جو اعلام شد

فراخوان جایزه جهانی شهرهای صلح‌جو اعلام شد

رویداد بین‌المللی صلح برای کودکان اصفهانی فراخوان جایزه جهانی شهرهای صلح‌جو اعلام شد سازمان جهانی «شهرداران صلح» که شهر اصفهان نیز یکی از اعضای آن به شمار می‌آید، به منظور ارتقای آموزش‌های مربوط با «صلح»، به برگزاری رقابتی هنری ویژه کودکان شهرهای عضو اقدام کرده است. موضوع اصلی این رقابت، «شهرهای صلح‌جو» است و به

Print Friendly, PDF & Email

رویداد بین‌المللی صلح برای کودکان اصفهانی

فراخوان جایزه جهانی شهرهای صلح‌جو اعلام شد

سازمان جهانی «شهرداران صلح» که شهر اصفهان نیز یکی از اعضای آن به شمار می‌آید، به منظور ارتقای آموزش‌های مربوط با «صلح»، به برگزاری رقابتی هنری ویژه کودکان شهرهای عضو اقدام کرده است. موضوع اصلی این رقابت، «شهرهای صلح‌جو» است و به کودکان دو گروه سنی ۶ تا ۱۰ و ۱۱ تا ۱۵ ساله اختصاص دارد. 

به گزارش دنیای اسرار:، براساس برنامه‌ریزی این سازمان جهانی، هریک از شهرهای عضو، پس از انتشار فراخوان برای شهروندان خود، آثار را بررسی کرده و با نظر کارشناسی کمیته‌ای متخصص، حداکثر ۵ اثر برتر از هر گروه سنی (مجموعا ۱۰ اثر) را برای رقابت پایانی به دبیرخانه شهرداران صلح ارسال می‌کنند.

فراخوان این رویداد که با همکاری اداره امور بین‌الملل شهرداری و دو زیر مجموعه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان یعنی خانه کودک و موزه هنرهای معاصر در اصفهان برگزار می‌شود، از اوایل مردادماه منتشر شد و آخرین مهلت ارسال آثار، پایان مهرماه سال جاری خواهد بود.

متقاضیان می‌توانند با مراجعه به آدرس vcci.ir، ضمن مطالعه شرایط کامل جهت شرکت در این رقابت، تصاویر آثار خود را به ثبت برسانند.  همچنین نتایج نهایی این رویداد و اسامی برندگان، دی ماه ۱۳۹۹ از سوی سازمان جهانی شهرداران صلح اعلام خواهد شد.

سازمان بین المللی شهرداران صلح در سال ۱۹۸۲ به ابتکار شهرداران هیروشیما و ناگازاکی و با اعلام رسمی در سازمان ملل متحد تاسیس شد. در حال حاضر (اواسط ۲۰۲۰) بیش از هفت هزار شهر دنیا در بیش از ۱۶۴ منطقه و کشور عضو این سازمان هستند.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.