تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳
کد خبر : 21027

فراخوان جدید دعوت به همکاری متقاضیان تدریس در مراکز آموزش علمی کاربردی استان اصفهان اعلام شد

فراخوان جدید دعوت به همکاری متقاضیان تدریس در مراکز آموزش علمی کاربردی استان اصفهان اعلام شد

به گزارش  دنیای اسرار، دکتر بهزاد رضائی از فراخوان دعوت به همکاری متقاضیان تدریس در مراکز آموزش غیردولتی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی سال ۹۹ در این استان از روز دوشنبه ۳۱ شهریورماه سالجاری خبر داد.رییس دانشگاه علمی کاربردی استان اصفهان با اعلام این خبر افزود: بر این اساس متقاضیان واجد شرایط می توانند

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش  دنیای اسرار، دکتر بهزاد رضائی از فراخوان دعوت به همکاری متقاضیان تدریس در مراکز آموزش غیردولتی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی سال ۹۹ در این استان از روز دوشنبه ۳۱ شهریورماه سالجاری خبر داد.
رییس دانشگاه علمی کاربردی استان اصفهان با اعلام این خبر افزود: بر این اساس متقاضیان واجد شرایط می توانند از تاریخ ۳۱ شهرویورماه لغایت ۳۰ مهرماه سالجاری به مدت ۴ هفته با مراجعه به سامانه جذب و مدرسان به آدرس http://jam.uast.ac.ir اقدامات لازم به انجام برای مراحل ثبت نام را انجام دهند.
وی گفت کلیه متقاضیان می بایست جهت ثبت نام نسبت به تکمیل فرم های سامانه، پرداخت وجه اولیه ثبت نام و اخذ کد رهگیری اقدام کنند.
دکتر بهزاد رضائی اظهار داشت: تقویم انجام و اتمام فرایند ثبت نام در استان اصفهان هم اکنون در سایت دانشگاه علمی کاربردی استان اصفهان به آدرس www.es.uast.ac.ir موجود می باشد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.